cool dude, het lijkt erop dat je je weer prima vermaakt :)
Afdrukvoorbeeld
cool dude, het lijkt erop dat je je weer prima vermaakt :)
Zekers ! :-) Zet een greasemonkey in een hardware store of tools dep. en de dag kan niet meer stuk.
Jullie hebben het weer prima voor mekaar, daar in het lekker warme Florida! Mooie auto, mooie villa, wat wil een mens nog meer....genieten maar! En laat ons ook vooral meegenieten, je verslag is een genot om te lezen, zo komen wij de tijd tot 1 mei ook goed door. Veel plezier daar!!;)
Idem dito!
Ik ga zometeen naar de Premium Outlets en ik hoop toch eigenlijk wel dat ze de UGGS hebben die ik zoek.... anders moeten we even bij de Nordstrom langs hoppen.
Festival Bay Mall heeft ook een aantal shoe stores.
http://www.shopfestivalbaymall.com/directory/shoes
Wat er met de weermannen aan de hand is, de laatste tijd, ik weet het niet. Je kunt tegenwoordig geen mens meer vertrouwen....#-oGelukkig weerhoudt het je niet om een smakelijk, zonnig en warm verslag te schrijven. We zijn weer helemaal b(l)ij. Op naar de lower eighties!
PS: Jeetje, FYE ook al gesloten....
Mooi dat jullie allebei weer opgeknapt zijn! Ik heb weer genoten van het verslag. Die pizza zou mij ook niet trekken en wat een geluk dat je een paar Friday’s Chicken Quesadilla’s in voorraad had :lol:
Have fun!
Groetjes,
Sonja
Prachtige verslagen dat jij kan schrijven, doet ons nog meer watertanden om naar ginder te gaan.
Bedankt voor het leuke leesvoer, en doe zo verder.
Dank! Heil! Lof!
Ga zo door maar ik vermoed dat je niet anders kunt ... en da's mooi mazzel voor ons.