Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen
Hoe zit het met de gehorigheid bij Cane Island van de andere bezoekers die rondom je wonen. Want volgens mij is het toch een appartementencomplex met mensen boven en eventueel onder je (en natuurlijk aan de zijkanten :mrgreen: )?
Ik heb voor Indian Point gekozen bij USAFV. Gaat volgens mij weer via hotelbeds, dus geen concreet adres (wat me niet uit maakt), hoe waren de ervaringen daarvan, ik geloof dat er toch genoeg florummers zijn geweest de afgelopen jaren?
Hiervoor ook gekozen voor de nabijheid van de 192 (en dan het stuk 192 waar het meeste te doen is zeg maar). Helaas niet meer op loopafstand van de Wendy's (Club Cortile), maar wel lekker dicht bij de Walmart.
Heb ook wel eens bij Fiesta Key gezeten, dat zit 1 minuut verder naar het zuiden rijden dan Indian Point langs de Poinciana blvd.
Toen we in December in Cane Island waren totaal geen last gehad van de buren, onder ons zaten toen Pieter en Petra [penpe] en die heb ik er ook niet over gehoord.
Teleton zat er in een gebouw er naast en die heeft wel geluidsoverlast van de buren gehad .
Het ligt er maar net aan in welk gebouw dat je zit.
Dit jaar gaan we toch weer voor Cane Island ook omdat het lekker centraal zit en de prijs gunstig is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
theovg
Teleton zat er in een gebouw er naast en die heeft wel geluidsoverlast van de buren gehad .
Inderdaad zat er een druktemaker in ons portiek. Moet wel zeggen dat wij thuis totaal niet gewend zijn om ook maar iets van de buren te horen. Het was wel eens even vervelend, maar de herrie die hij maakte stond in geen verhouding tot de herrie die moeder natuur maakt als de kikkers en de krekels in de paartijd zitten......;). Over het algemeen is het er inderdaad erg rustig. Leuk dat jullie ook weer terug gaan, Theo!
Kwestie van geluk hebben dus, net als wat ik bij Club Cortile heb gehad. Maar als je de kwaliteit van de deuren en wanden ziet, is het niet zo verwonderlijk. Maargoed, hier in Nederland hoor ik heel af en toe ook wel eens de kinderen van de buren. Je mag van mij best wat horen, er moet ook geleefd worden, maar zo hard als ik met de TV kon meeluisteren bij Club Cortile was echt niet normaal. Alsof er niet eens glaswol of steenwol tussen de wanden zat en of het net gipsmuurtjes waren (de tussenmuren), zal wel niet, maar toch... :)
Nouja komende trip een villa op Indian Point. Daarna hoop ik eens de westkust aan te doen voor ik weer op bezoek ga naar Florida.