Re: Navigatie kopen in Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
gebruik het je hele vakantie en breng het op de laatste dag terug en je krijgt bij de klantenservice zo je geld terug. \\:D/
Hahaha en ik dacht dat ik slecht was omdat ik daar uberhaubt weleens over zou nadenken, zijn er mensen die het ook daadwerkelijk doen :) Maar klopt wel, in de US is men heel makkelijk met returns.
Wij hadden deze vakantie een netbook gekocht bij Best Buy en waren niet helemaal blij met de stevigheid van het toetsenbord. Teruggegaan naar Best Buy en mocht een nieuwe doos meenemen. Weer hetzelfde euvel. Volgende dag weer de geopende doos teruggebracht en een nieuwe doos meegenomen. Ze zijn echt eel makkelijk, zonder enig gemor of wat dan ook krijg je gewoon een nieuwe mee. Ik heb niet gevraagd om geld terug, maar denk dat ze dat net zo makkelijk hadden gedaan.
Hollandser kan volgens mij niet, om het zo terug te brengen na de vakantie. Vind ik echt onbeschoft, tenzij een artikel je gewoon serieus niet bevalt zoals die netbook uit Marco z'n voorbeeld. Als je toch op de centen zou zitten, neem dan lekker een refurbished van CompUSA en verkoop 'm dan gewoon voor de nieuwprijs die Wal-Mart bijv. hanteerd op Marktplaats als je terug in NL bent. Dan heet het 'handelen'. :)
wat betekend de site-to-store optie.
Citaat:
dejo
wat betekend de site-to-store optie.
Dat je het op de website besteld en dan naar een winkel bij jou "in de buurt" laat sturen, waar je het dan zelf kunt afhalen.
Thanks,
moet ff uitzoeken waar er een Wal mart is in New york dat is mijn eerste stop.
Na een paar dagen ga ik de auto ophalen en dan afreizen naar Orlando. Zal wel handig zijn als ik dan in NYC een een tom tom kan kopen. Ik weet dat er in new york bijna geen wal mart te vinden is.
Citaat:
dejo
Zal wel handig zijn als ik dan in NYC een een tom tom kan kopen. Ik weet dat er in new york bijna geen wal mart te vinden is.
Je kan dan ook terecht bij J&R, daar hebben wij indertijd dus een refurbished Magellan gekocht. J&R zit in hartje New York www.jr.com
Ons is verteld dat een navigatie systeem huren ong EUR 140 kost. Maar als ik op wal mart en best buy etc. kijk, kan ik veel beter een navigatie kopen dan huren.
Het lijkt me alleen nogal omslachtig als we in Miami aan komen, om zonder tom tom op zoek te moeten gaan naar een winkel waar ze een tom tom kopen.
Of kan je zorgen dat die tom tom ergens klaar ligt, of in Nederland laten bezorgen? Heeft iemand daar ervaring mee?
Het is inderdaad zonde van het geld om er eentje te huren omdat je een hele luxe Tom Tom of iets soortgelijks kan kopen voor 140 euo. De dichtstbijzijnde CompUSA ligt zowat op het vliegveld van Miami, dus die vind je echt wel :-)
<<te groot plaatje verwijderd>>