Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Nu even voor de zekerheid of ik het snap: Ik wil 18 en 19 december in Key Largo blijven slapen. Nu zie ik op priceline dat er eigenlijk maar één 3 sterren hotel opstaat: het Hilton Key Largo Beach Resort. Ben je er dan zeker van dat je dat hotel ook krijgt? Dat is dan vraag 1....
Zo kun je voor $ 129 per nacht bij priceline boeken, expedia $ 132 en op de site van het resort zelf $ 126 per nacht. Waar moet je dan ongeveer mee starten als startprijs? Ik vind dit erg lastig te bepalen.... Wie kan me helpen?
Via de website van Bidding for Travel kun je kijken welke hotels in welke sterrenklasse eerder een bieding in die buurt hebben geaccepteerd. Dit geeft echter geen garantie dat je het daar genoemde hotel ook krijgt als je gaat bieden, er kunnen inmiddels andere hotels zijn die biedingen via Priceline accepteren.
De biedingsprijs om mee te beginnen varieert per periode. Ook via de website van Bidding for Travel kun je kijken voor welke bedragen in welke periodes biedingen zijn geaccepteerd. Dat geeft een goede richtlijn voor je eigen bieding.
Succes.
Het hotel wat ik in Ft Lauderdale kreeg (blz terug) was ook bij Bidding for travel onbekend en kwam de eerte keer "te voorschijn" ,dus je weet het nooit.
Knaapje
Hoi Allemaal,
Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?
Waar wil je die boeken? BW heeft nl. in verschillende plaatsen verschillende ratings.
Je kan het beste kijken op de site biddingfortravel.com
Daar klik je dan de plaats aan waar je wilt zitten, in het volgende scherm is het bovenste berichtje dan de hotellist.
Daar kan je zien welke hotels en in welke categorie ze aangeboden worden.
Maar houd er altijd rekening mee dat je ook een ander hotel toegewezen kunt krijgen, en daar zit je wel aan vast.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
meelezer
Hoi Allemaal,
Ik wil graag een best western hotel boeken via priceline. Op welke rating moet ik dan bieden?
Wat je wilt kan niet.
Je boekt op een hotel in de gevraagde (sterren) klasse, in de gevraagde regio/wijk.
That's it!.
Verdere voorkeuren zijn niet mogelijk.
Je kunt dus even goed een Days Inn , Hilton of Hyatt krijgen indien deze in je klasse voor mochten komen.
Als ik goed gekeken heb komen er in de BFT lijst van de hele Orlando regio, maar 2 BW hotels voor, die ook nog eens zelden geboekt zijn, als ik het goed zag in juni 2007 voor het laatst gemeld. Zal wellicht van doen hebben met de soort organisatie. BW zijn meestal private owned hotels en BW is meer een boekings/reserveringssysteem en je vindt er dan ook hotels van diverse klasse bij.
Knaapje
Bedankt voor de tips allemaal!
Re: Hotelkamers via Priceline.com
Graag zou ik willen weten over het bieden op 4 sterren St Petebeach (Don Cesar en Tradewinds Grand. Het liefst kom ik terecht in Tradewinds. Welke
wordt het vaakst toegekend? In welke prijsrange moet ik dan boeken?:?
Ps weet iemand of de jolly trolley in de buurt stopt?
Re: Hotelkamers via Priceline.com
Prijs en acceptatie hangen erg af van de periode en dag in de week. Weekends zijn vaak erg druk in St. Pete Beach en als er wat te doen is in de omgeving (golftoernooi, spring break, spring training etc.) dan is er weinig tot geen beschikbaarheid via Priceline.
Als je hety Grand wilt, dan kun je ergens tussen $85-90 bieden, daar heb ik de meeste acceptaties gezien. Heb er vorig jaar ook zoiets voor betaald. Priceline-boekers worden in de meeste gevallen ondergebracht in het Breckenridge-gebouw aan de rechterkant, in kamers met land-zicht. Mooie ruime kamers met van alles en nog wat erin.
Don Cesar heeft weinig periodes waarin Priceline-biedingen worden geaccepteerd. ALS ze dat wel doen, dan vanaf $99, zoals je kunt zien op biddingfortravel.com. Net iets hoger dan de Grand.
NB: Volgens mij stopt de buslijn die de hele kust langs rijdt ook voor de Grand. Zie schedule.