-
Re: SeaWorld Orlando
Even een vraagje over het eten, mag je nou wel of geen eten en drinken meenemen?
Ik heb wel op de site van SeaWorld gelezen dat je een all day dining deal kan kopen en daarvoor een bandje krijgt.
Ik heb volgens mij in een reisblog gelezen dat een gezin met 2 kinderen een dining deal hebben aangeschaft voor 1 volw en 1 kind, volgens de regels op de website mag je de menu's niet delen, maar hoe streng wordt daar op gelet?
-
In mei liep ik nog gewoon met een grote rugzak binnen, zonder dat iemand er naar gekeken heeft. (met lunch in, en verschillende flessen water die aan de buitenkant hingen)
In Busch Gardens hebben ze wel heel mijn zak leeggemaakt (is ook van de eigenaars van Sea World). Daar controleerden ze op wapens volgens mij, maar lieten ze ons eten en drinken mooi steken.
Ik denk niet dat er echt controle op gebeurd, maar misschien heb ik geluk gehad?
-
wij nemen altijd een stuk of 8 flesjes met ingevroren drinken mee, wat snoep of snacks en soms wat boterhammen en nooit tegen gehouden en altijd gecontroleerd
-
Bedankt voor jullie reactie. Dan nemen we gewoon wat mee naar binnen. Vorig jaar in Euro Disney geweest en hoor daar ook verschillende verhalen over, maar onze tas werd gecontroleerd en mochten ook ons eten en drinken meenemen.
-
Vraagje: wij willen graag via de site van seaworld 2 all day tickets kopen à $70 per stuk. Prima prijs zou ik zeggen, alleen is er een klein probleem.
We krijgen een melding dat het alleen te bestellen is voor Amerikanen...... Raar.... of niet?
Hoe hebben jullie het via de site besteld?
-
Als je bij Billing Adress komt moet je "International" aanklikken.
Had je dat gedaan?
http://s13.postimg.org/qpoiyl7nr/seaworld.jpg
-
Wanneer krijg je die melding ? Na het invullen van alle gegevens (credit card, adres enz.) want je kunt nl. ook International aanklikken.
-
Sorry voor mijn late reactie! Fijn dat jullie gereageerd hebben.
Ik denk dat mijn vriend dat vergeten is te doen :P. Bedankt voor de tip :)
-
We zijn dit keer wel weer even naar Seaworld geweest en ik moet zeggen dat we toch weer enthousiast waren naar afloop. Wat me op valt (de laatste keer dat ik die show zag was in '91!) dat er geen trainers meer samen met de Orka`s in het basin zwemmen tijdens de show. Ik heb wel zo'n vermoeden waarom maar weet iemand hier meer over?
-
Dat is omdat een trainster is omgekomen door een orca, die heeft haar schijnbaar vastgepakt, meegesleurd en daardoor is ze verdronken.