Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Ik ben het helemaal eens met chippie. Met een kindje van 5 zul je toch ook je rust moeten nemen en elke dag een park bezoeken met hoge temperaturen lijkt me erg vermoeiend. Wij gaan deze zomer 11 dgn naar Orlando, maar gaan max 5 dgn parken bezoeken (Seaworld 2x, Aquatica, Legoland en KSC) met onze kids van 9 en 7. Jullie zijn Disneyfan, doe lekker het MYW pakket en dan heb je nog een goed excuus om nog een keer te gaan :)
Ten eerste: Misschien handig dat je ook even aangeeft wanneer je gaat. In de (drukke) zomer, of het rustige januari?
Chippie verwoord het prima, als je echt Disney gek bent, kun je, je het beste daar volledig op storten. Dat zal wel betekenen dat je niet naar Seaworld en Kennedy kan. Daarnaast zul je (over het algemeen) geen volle dagen nodig hebben voor de waterparken, je kunt daarna best nog een paar uur mee pakken in een mall. De beste optie voor mij zou dan ook zijn: wissel de de dagen een beetje af, dagje normaal park, en de dag erna rustiger in het waterpark. Vroeg aanwezig zijn helpt ook zeker, zodat je (mits je niet in een erg drukke periode gaat), ook op tijd weer naar "huis" kan, om lekker bij te komen.
Ze schrijft:
wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.
Dus niet in januari :p
Oeps :rolleyes: te snel gelezen... Correctie op bovenstaande verhaal: ga zeker voor om-en-om, anders hou je lijkt mij niet vol met een kleine in die hitte.
Binnenkort geen no expertation tickets meer ?
“No Expiration” Ticket Option May No Longer Be Offered Soon
If you are a repeat visitor to Walt Disney World and you like to use “No Expiration” tickets over the course of multiple visits, I highly recommend buying them now, while they are still available.
I believe it is likely that Disney will be eliminating the “No Expiration” option on Magic Your Way tickets very soon, probably when the MyMagic+ system with RFID-tagged tickets/wristbands is rolled out.
The “No Expiration” option has already been removed from the new Walt Disney World tickets website and it has also been removed from the ticket booth signs, though you can still have the option added at the ticket booths if you ask for it specifically.
Allemaal alvast bedankt voor het meedenken.
Als je halve dagen gaat is het niet slim om dan te hoppen zodat we s'avonds nog ergens terug kunnen voor het vuurwerk?
We zitten trouwens in een villa met privezwembad.
En de waterparken is dat wel leuk voor een kind van 5?
Ze is niet zo moedig dus denk dat ze een glijbaan niet af gaat.
Groetjes Angela
Om te kunnen hoppen betaal je wel extra. Hoppen houdt in dat je op 1 dag verschillende parken bezoekt. Dus als je in de ochtend naar MK gaat, in de middag siësta houdt en 's avonds weer terug gaat naar MK voor het vuurwerk, dan hop je niet. Is denk ik wel prettig om te doen met een jong kind. En zoals eerder genoemd, de waterparken zijn zeker ook leuk voor kleine kinderen die niet van hoge glijbanen houden.
Zoals Mushu het beschrijft is het inderdaad. Afgelopen jaar hebben wij dat ook gedaan en dat beviel prima. (je betaald dan ook maar 1 keer voor het parkeren dus parkeerkaart bewaren)
De waterparken zijn echt geweldig en ik weet zeker dat een kind van 5 het daar ook geweldig heeft. Niet te vergelijken met het "badje" bij de villa.
Van die waterparken ga je echt geen spijt krijgen.