Ik denk dat rony1434 graag had dat je je geld in zijn richting weggooide........:-$
Afdrukvoorbeeld
Hierbij een vraagje aan de ervaren Florida gangers.
We reizen 29 april a.s. met 2 volwassenen en 2 meiden van 8 en 4 met United Airlines naar Orlando. Ik heb gezien dat we online kunnen inchecken en daarbij onze stoel voorkeur kunnen vastleggen. Maar wat vinden de ervaren United reizigers de beste plaatsen voor een gezinnetje van 4?:-k
Thanx..!
Als je op seatguru.com kijkt, de juiste luchtvaartmaatschappij en dan het vliegtuigtype waarmee je vliegt opzoekt dan worden je vragen opgelost.
Thanx ga ik gelijk doen!
Ik denk niet dat je hoeft te wachten met het vastleggen van de stoelen tot je incheckt. Ik zou adgb *) de stoelnummers vastleggen.........;-). Met inchecken moet je wachten tot 24 uur voor vertrek.
*) als de gesmeerde bliksem; of zoals Raymond van het Groenewoud wel zegt: Nu, niet seffens, niet direkt, niet subiet, niet weldra maar nu, maintenant, tout de suite, heute nog, snotverdomme
Omdat wij onze vlucht van volgende week last-minute geboekt hebben zitten wij op de vlucht Chicago > Las Vegas niet bij elkaar omdat het toestel al bijna vol is. Moeten we aan de incheckbalie nog even gaan bekijken hoe we dat gaan oplossen :-k
Groetjes,
Pieter & Petra
Met je confirmation code van je vluchten kun je op de site van United inloggen en zo je vluchten met de eventuele vrije stoelen bekijken.
En dan is het een kwestie van klikken (i.c.m. seatguru) om de beste zetel te krijgen.
Stel je voor dat er geen vragen meer werden gesteld op het forum.......
Gerrit heeft het al prima uitgelegd; toch een plaatje ter ondersteuning, al was het maar voor de volgende vragensteller......;-):
http://img192.imageshack.us/img192/8...editernary.jpg
Bedankt, alleen heb ik dat nummer nog niet ontvangen. Ik heb namelijk alles bij AE geboekt in een pakket.