Re: Vliegen met Delta Airlines
deze vraag stel je ook in vliegen via atlanta , ik heb daar gereageerd
maar maak je geen zorgen 50 min. op de terugweg kun je makkelijk halen hoor
je koffers zijn doorgelabeld dus het is maar net vanuit het vliegtuig naar de volgende gate lopen
waar je aansluitende vlucht wacht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FRNCS
We vliegen in september met delta heen en terug. Ook wij hebben de overstap op Atlanta. Op de terugweg hebben wij echter maar 50 minuten om over te stappen in ons vliegtuig naar nl! Is dit haalbaar? ( ik vrees van niet )
Indien geen vertraging is dit goed te belopen hoor
Ow bedankt voor het snelle antwoord had mijn vraag al even verplaatst naar het topic van/naar/via atlanta. Ik heb net even met Expedia gebeld en die hebben inderdaad ook aangegeven dat dit genoeg tijd is. Er staat inprincipe 35 min voor het overstappen dus zou 50 minuten theoretisch dus genoeg moeten zijn.
Afgelopen maand met Delta gevlogen naar en van Florida. Heen 1,5 uur overstap via Detroit, prima de overstap gehaald :) Terug via YFK.
Hadden toestemming voor een extra koffer ivm. medische bijvoeding voor 4 weken, heen ging goed, moest alleen de extra koffer aan de balie inleveren. Terug ging ook goed, alleen Delta moest iets langer zoeken voor de bevestiging van de extra koffer, die bij KLM online, gewoon netjes in de computer stond. Maar dat is ook netjes goedgekomen :)
Al met al erg tevreden. Voldoende zitruimte en op de lange vluchten eigen schermpjes gehad.
krijg net een hele vervelende vluchtwijziging. Wij vliegen op 20 dec met delta via Detroit naar Orlando. De vlucht naar Detroit is een uur vervroegd, dat is niet zo erg maar we hebben nu een ander vlucht naar Orlando gekregen die 5 uur later vertrekt. Dus nu een overstap van ruim 6 uur ipv 2. 20 uur.
Ik heb bij expedia geboekt. Als ik wil proberen m'n oude vlucht terug te krijgen bel ik dan met expedia of direct met Delta?
Wij hadden vorig jaar een vlucht geboekt met Delta: MCO-JFK. Die vlucht is wel 20 keer gewijzigd en uiteindelijk vlogen we op precies die tijd die we geboekt hadden...
5:45PM
http://content.delta.com/content/dam...ties/clear.gif
8:26PM
DL 1805
Nonstop
2h 41m
Deze vlucht staat ook in hun schema.
het beste is om met Expedia te bellen en dan naar deze vlucht verwijzen
Willen ze er niets aan doen dan met Delta bellen
@Frans45 De vlucht waar jij naar verwijst is de vlucht die we nu gekregen hebben. We hadden 1 vlucht eerder.
Vraag me af waarom ze ons nou zomaar op een andere vlucht zetten. De vlucht eerder bestaat gewoon nog en er zijn ook genoeg stoelen vrij.
3x gebeld met expedia en tot 3x toe werd de verbinding verbroken:mad:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
hannie
@Frans45 De vlucht waar jij naar verwijst is de vlucht die we nu gekregen hebben. We hadden 1 vlucht eerder.
Vraag me af waarom ze ons nou zomaar op een andere vlucht zetten. De vlucht eerder bestaat gewoon nog en er zijn ook genoeg stoelen vrij.
Mijn vlucht voor oktober was ook onlangs verplaatst naar andere vluchten. Even gebeld met KLM (waar ik het ticket geboekt had) en bleek dat Delta de vluchtnummers veranderd had. Ze hebben mij toen weer op de juiste tijden gezet. Denk dat je beste even met Delta kan bellen of mailen.