Wij zijn Nederlanders en wonen in Frankrijk. We hebben Franse rijbewijzen en voor ons was de kiosk geen enkel probleem.
Afdrukvoorbeeld
Wij zijn Nederlanders en wonen in Frankrijk. We hebben Franse rijbewijzen en voor ons was de kiosk geen enkel probleem.
Hiermee had je niet akkoord hoeven te gaan, als je een economy 4drs hebt besteld en er staat een economy 2drs klaar. Ze hadden je dan een vergelijkbare 4 drs of groter moeten meegeven zonder bijbetaling.
Ik vraag me af als je 3 weken in Usa bent wat je eigenlijk met zo'n kleine Economy moet doen ?
Ook vindt ik het onverstandig om niet alle verzekeringsoptie's te gebruiken, dit bespaard misschien enkelen tientjes, als er iets gebeurd claimen ze gelijk een paar miljoen dollar !!!
Over het schoonmaken moet je je niet druk maken, vaak wordt de auto afgetankt, door de carwash, en even een stofzuiger erdoor. In de kastjes en stoelzakken vindt je vaak nog de restjes van de vorige huurders.
Tolgeld gaat vanzelf bij Alamo, je betaald max 6 dollar Fee en dan vaak nog een paar dollar wordt vanzelf van je CC afgeschreven.
Vorig jaar is het ons wel gelukt. Maar nu zijn (bijna) alle kiosks op de vliegvelden vervangen en is het ons dit jaar al 2x niet meer gelukt. En de save time optie op de Alamo site is ook opeens verdwenen. Had het half december nog ingevuld maar vlak daarna was die mogelijkheid er niet meer.
Wij kregen 28 december jl een folder van Alamo op het vliegveld van Miami dat de fee inmiddels 14,95 dollar is. Ik zei dat volgens mijn informatie en hun eigen website de fee 6 dollar is. De medewerker reageerde met de melding dat de laatste tijd de prijzen erg zijn gestegen...
Is inmiddels ook op hun site aangepast: https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2281
Citaat:
What is a TollPass Convenience Charge?
- The TollPass Convenience Charge is a $2.95 charge for each day you use a toll express lane on roadways covered by our TollPass provider, up to a maximum of $14.75 per rental, plus the cost of all unpaid tolls.
Dan blijven we het gewoon met kwartjes doen. :D Die krijgen we elke dag toch genoeg terug als wisselgeld.
Vervelende is dat er steeds meer (kleine) afslagen komen waar je niet meer met cash geld kan betalen ... Ik blijf nog voor de SunPass, zeker als ik lees dat die $ 6 verhoogd is naar $ 15. Ik vond het al extreem goedkoop, en twijfelde of ik daar de SunPass voor over had, maar $ 15 vind ik ineens weer de moeite waard !
Wij zijn de toll plazas nog niet tegen gekomen waar we geen kwartjes in de bak kunnen gooien of even vriendelijk goedendag kunnen zeggen tegen de mevrouw of meneer in het loket.
En mocht het toch zo ver komen dan rijden we gewoon door de Sunpass lane, aangezien we bij Alamo huren.
We rijden alleen tolwegen van en naar MCO en naar en van The Loop.
Inderdaad, die $ 6 was erg goedkoop.
**
Soortgelijk antwoord als boven had ik gisteravond ook al ingeklopt, maar toe las ik de vraag nog eens en zag dat dat HELEMAAL de vraag NIET was !!
Dus heb ik de tekst maar fluks gewist, want van online inchecken bij Alamo heb ik geen verstand. Wie wel ??
PS. @ Hannie; Savetime bestaat nog wel (pas nog ingevuld), is alleen wel moeilijk te vinden.
lang leve Google::alamo+savetime