Minivan Lx (Alamo) is geschikt voor 7 personen
Afdrukvoorbeeld
Minivan Lx (Alamo) is geschikt voor 7 personen
Dank je wel,...scheelt toch weer zo'n 250 euro met de "grotere minivan" die ik al eens huurde omdat usareisen toen ook al aangaf de de 7 pers eigenlijk een 5 pers was.:evil: en ik de gok niet durfde te nemen.
Wij hebben dit jaar een mini van 7 pers gehuurd bij alamo en kregen een dodge grand caravan , 2 losse stoelen voor ,2 losse stoelen in het midden en achterin een bank voor 3 personen, wij hadden 4 koffers en dat ging prima ruimte genoeg.
En zo ziet dat er uit:
http://img521.imageshack.us/img521/8417/img1590t.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img259.imageshack.us/img259/3883/img1588g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Zojuist geboekt bij Alamo.nl een Minivan 7sts Alamo Gold voor de periode 25 juli t/m 12 aug. 2011. 18 dagen. € 838,30. Dit is inclusief een vroegboekkorting van 5%. Een Members Only pas kost € 17,50. Hiervoor krijg je een gratis annuleringsverzekering en een magazin. Ook hoef je bij het ophalen niet langs de balie. Je kunt meteen doorlopen naar de garage. Op iedere volgende boeking krijg je ook 5% korting. Bij USAreisen.de was dezelfde auto € 100,00 duurder.
hallo even een vraagje kan je bij alamo in florida ook borg betalen cash heb namelijk geen creditkaart kan dat ook niet krijgen !! alvast bedankt..
Borg Cash betalen kan maar reken dan wel op een flink bedrag:
Nu betaal je de auto al van te voren bij het boeken dus reken op $300 borg.Citaat:
Cash: Cash rentals may be accommodated for economy through full-size vehicles. Please review the following key points regarding cash rentals:
§ Renter must meet Cash Rental Requirements.
§ A deposit in the amount of the calculated rental charges plus an additional $300 is required.
§ Renters may use cash as form of final payment upon return of the vehicle.
Je moet ook aan een aantal voorwaarden voldoen en en zijn wat restricties:
Extra bestuurders zijn dus niet mogelijk bij een Cash borg. Wel iets om rekening mee te houden.Citaat:
What qualifications need to be met to use cash?
The following requirements apply for cash rentals:
- Phone Bill or Utility bill in the renter's name that is not a cellular phone bill that can be verified through directory assistance, or a recent monthly statement that does not show past due status.
- The address on bill must match address in renter's profile.
- A return ticket from an airline, cruise ship or train
- Verifiable phone number in the name of the renter
- Ability to make a cash deposit in addition to the cost of the rental
- Additional Drivers are not allowed on cash rentals
- Cash deposits are not accepted for Luxury car rentals
Note: Domestic and International Tour customers are exempt from some cash rental restrictions due to the pre-paid nature of their travel packages.
Is het wel mogelijk om een prepaid credit card voor borg te gebruiken?
oke heel erg bedankt voor jullie reactie ik hoorde dat je een en cc mee kan nemen van familie met zelfde naam dan ik ik die van me vader mee nemen als het zou kunnen weten jullie dat mis? @ ebelix nee dat kan niet heb ik ook al op dit forum ondervonden
Je tekent wel voor die credit card dus strikt gesproken pleeg je fraude. Dan zou ik eerder ervoor kiezen dat je ouders borg staan voor jouw credit card.