de esta kan je tot 72 uur voor vertrek invullen, dus je hebt tijd zat.
je adres kan je altijd achteraf aanpassen.
Afdrukvoorbeeld
de esta kan je tot 72 uur voor vertrek invullen, dus je hebt tijd zat.
je adres kan je altijd achteraf aanpassen.
Ik kan me vergissen, maar ESTA is volgens mij helemaal niet geinteresseerd in je woonadres, maar in je paspoortgegevens. Je wordt gevraagd je eerste adres in de VS op te geven maar dit is bij de ESTA aanvraag facultatief.
Geef je hier wel een adres op, dan is het verstandig dat dit klopt met de info die je bij het inchecken verstrekt.
Esta vraagt idd NIET je woonadres.
wij zijn afgelopen zomer in florida geweest en hebben toen een esta aangevraagd.
nu gaan we komende zomer weer maar esta is toch 2 jaar geldig?
moet je dan je nieuwe adres nog doorgeven?
als je op de site kijkt lijkt dit niet nodig?:?:
Verblijfadres is geen verplicht gegeven. Dus nee, dat hoeft niet.
Ok, ben wel even aan het zoeken geweest of mijn probleempje vaker is voorgekomen, maar kan het niet vinden... Ik heb gisteravond de ESTA`s aangevraagd en bij 5 van hen ging dat prima, maar bij de laatste, nr 6 dus, accepteerde ESTA mijn creditcard niet meer... Ik heb al een mailtje gestuurd naar Moneybookers, maar vaak zijn jullie net effe iets sneller ;-) Dus, iemand een idee hoe dat kan? Aan het saldo ligt het niet by the way....
Thank`s alvast maar weer eens!
Kan het op de Esta-site niet vinden, maar is er geen maximum aantal wat gelijktijdig met 1 creditcard betaald kan worden?
Of vanwege Esta of vanwege de cc-verstrekker. Het is tenslotte wat vreemd als er bijv. 5 of 6 keer een gelijk bedrag met dezelfde cc achter elkaar betaald wordt en misschien zit er een veiligheidscontrole op.
Gewoon 24 uur later weer proberen.
@ Knaapje,
Ik heb het net nogmaals geprobeerd en gelukkig, het lukte! Misschien dat er inderdaad een maximum aan zat... Wel bedankt voor de reactie!
Heb net voor ons gezin 6 personen esta ingevuld en betaald maar dit ging prima (wel visa) zal wel een veiligheids controle zijn geweest. Onze jongste zoon kreeg niet gelijk toestemming maar na 5 minuten stond er al toestemming verleend..
Gisteren de ESTA aanvragen gedaan, kreeg niet direct toestemming. Vanochtend nagekeken en ja hoor gelukt we mogen de USA weer in... Onze vorige ESTA's waren verlopen.