Re: welke USA TomTom kan ook in Nedl ?
hi
We gaan 30 april maar, nee joh - das niet nodig. Wel super aangeboden!!!
We redden ons wel met doodvermoeide ogen naar de huurvilla, ik ken de route al bijna uit mijn hoofd dankzij Google Earth :)
Onze 1e dag bestaat sowieso uit boodschappen doen dus dan zullen we meteen ff neuzen bij de GPS-afdeling. Vroeger (...) ging t ook zonder GPS dus nu ook wel.
Nogmaals, erg aardig aangeboden!
Re: welke USA TomTom kan ook in Nedl ?
Hi,
Okay, was geen probleem geweest hoor, wij vliegen ook de 30ste (13h00) dus we hadden elkaar misschien wel tegengekomen :-)
En dan had ik hem lopende die week wel weer een keer opgehaald bij je, het meeste weten we wel te vinden ;-)
Greetz, Remco
Re: Navigatie kopen in miami
ik heb er 1 via ebay gekocht
voor een heel leuk prijsje
Mijn man heeft er pas een gekocht toen hij op zakenreis was, een Margellan SE4. Wel alleen engels en gekocht voor $80 bij Best Buy, deze zullen vast ook in Miami te vinden zijn. Gewoon effe op de site van Best Buy snuffelen en de locatie opzoeken in Miami. Wij hebben hem ook echt gekocht voor alle vakanties in de USA \\:D/
Gewoon bij de Wal-Mart of Best Buy. Site to store is niet nodig, er liggen er genoeg op voorraad en afhankelijk van het model heb je soms wel eens Canada erbij zitten.
Op walmart.com zie je per apparaat welke staten meegeleverd worden. Soms zit daar ook nog wel een Puerto Rico bij. Voor 80 dollar heb je de TomTom One 125. Geen kaarten van Canada denk ik standaard erop, maar ik verwacht toch wel de meeste staten. Leuk prijsje.. en als je terug bent kan je 'm hier zo weer verkopen.
Re: Navigatie kopen in Miami
CompUSA is duur, waar Wal-Mart ze nieuw voor verkoopt, krijg je bij CompUSA refurbished navigatie. No thanks. Goedkoper dan Wal-Mart vind je bijna niet, denk ik. Alhoewel, die TT325 is leuk geprijsd!
CompUsa heeft de TT130 voor 60 dollar met canada mappen.
Wallmart alleen de 125 (zonder canada) voor 70 dollar.
Alleen is die van de Wal*Mart nieuw, en die van Compusa een "opknappertje" Dat is het verschil.