Valetparking Peabody beperkt beschikbaar en naar ik meen 30 dollar per dag.
Valetparking Hyatt Coral Gables 19 dollar 24 uur.
Andere tip, heb je wel eens gegeten bij de cheesecakefactory?
Gr. Didier
Afdrukvoorbeeld
Valetparking Peabody beperkt beschikbaar en naar ik meen 30 dollar per dag.
Valetparking Hyatt Coral Gables 19 dollar 24 uur.
Andere tip, heb je wel eens gegeten bij de cheesecakefactory?
Gr. Didier
Hallo,
Na eerst jullie uitleg van Priceline te hebben bestudeerd ben ik ook aan t bieden geslagen voor onze Floridareis binnenkort.
Nu heb ik nog enkele vraagjes, ik lees dat je in een bepaalde erea en sterklasse moet bieden maar jullie bieden ook op één enkel hotel, begrijp ik. Moet je dan de name of the hotel invullen rechts bij Priceline op de site?
Ik heb (denk ik) 2 goede hotels voor schappelijke prijzen gescoord, namelijk:
Wyndham Resort Orlando voor 40,- dollar per nacht en:
La Quinta Inn Naples voor 45,- dollar.
Ik heb ook een blunder geboekt voor 50,- dollar in Catalina Hotel + Beach Club in Miami Beach, dit hotel kreeg ik dus toebedeeld en blijkt zeer slechte recensies te hebben, maar daar kwam ik dus later pas achter. We zitten hier gelukkig maar 1 nacht, maar toch, als ik hoor over kakkerlakken op de kamer wordt ik niet echt blij.
Hebben jullie ervaringen met bovengenoemde hotels?
Ik ben nog op zoek naar goede hotels in Sanibel, Key West en Ft Lauderdale, wie kan mij tips en/of aanbevelingen doen?
Bedankt Anna
Je kunt via Priceline of een hotel boeken, dan zie je welk hotel je krijgt of "name your own price" (bieden) dan zie je pas welk hotel je krijgt als je bod geaccepteerd is. Je biedt dan binnen een of meer area's en is het hotel een verrassing. De ervaren bieders kunnen weleens ongeveer gokken wat het zal zijn en op de diverse forums vind je hierover ook informatie, maar 100% zekerheid krijg je vooraf nooit.
De verrassing heeft ook zijn spanning en charmes.
Knaapje
P.S. De prijs alleen zegt niet veel, het hangt ook af voor welke datums. Weekenden in Orlando zijn dikwijls duurder dan weekdagen en zeker feestdagen en lange weekenden hakken erin.
Nog een tip: kijk voor je gaat bieden eens op bijv. www.kayak.com wat de hotelprijzen in je area en op je datums zijn.
even een vraagje, ik wil met 4 personen naar florida en wil 1 kamer met 2.2 persoons
bedden hoe gaat dat dan bij priceline .als dat niet gaat ,moet ik 2 kamers nemen ?. dan ben ik toch meer kwijt dan dat ik gewoon 1 hotelkamer met 2.2 persoonsbedden
via hotel.com boek(of via een hotel)
Bij priceline heb je geen invloed op het aantal bedden in een kamer. Als je met 4 personen op 1 kamer wil slapen dan kan je beter rechtstreeks bij de hotelketens boeken. Alleen dan heb je enige mate van zekerheid dat je op een kamer met 2 queenbedden terecht komt.
Wij gaan met 3 personen en gewoon alles geboekt via priceline, alle hotels een mail gestuurd met het verzoek van de 2x2 bedden, overal vandaan reply gekregen dat er rekinig mee wordt gehouden en dat het is doorgegeven. Uiteraard ben je afhankelijk van de beschikbaarheid maar daar verwacht ik geen probleem mee.
Ook heb ik al elders gelezen dat meer mensen dit zo hebben gedaan en geen problemen hebben gehad en hun voorkeurskamers 2x2 hebben gekregen.
En anders kan je daar altijd nog even via priceline een kamer proberen bij te boeken.
wij gaan in april volgend jaar is het aan te raden van nu al te bieden of niet
Je kunt nu bieden, maar ik zie het toch meer als een lastminute systeem.
De prijzen zullen nu waarschijnlijk veel hoger liggen.
Kijk eens op :http://biddingfortravel.yuku.com/ daar vind je een hoop informatie en kan je ook zien hoever van te voren er geboekt wordt.
Succes
knaapje
oke bedankt
Dat heb ik ook gedaan maar wij het ongeluk dat er niet aan onze wensen voldaan werd. Soms werkt het hotel mee en soms ook niet.
Je kan ver van te voren met Priceline boeken maar het is niet altijd dat je dan de laagste prijs krijgt. Wel is het een manier voor een hotel(keten) om aan geld te komen voor een dienst die pas in de toekomst wordt verleend. Werkt hetzelfde als bij het boeken van een vliegtuigticket.