Oh... wacht ff... dit is voor de NIET Emerald Club huurders... (ik dacht al...)
Tnx Gerrit...
Afdrukvoorbeeld
Oh... wacht ff... dit is voor de NIET Emerald Club huurders... (ik dacht al...)
Tnx Gerrit...
Dank je wel! De enige die dan nog goedkoper is, is via rentalcars.com. Maar ik heb met hen een slechte ervaring, weliswaar in Spanje in april maar toch....toen dacht ik ook goedkoop uit te zijn, maar na anderhalf wachten in de rij (!) bleek dat er nog het dubbele aan kosten bijkwamen, zoals verzekering en volle tank benzine... Weet dus even niet waar ik goed aan doe...
Bij My Itineraries zie je dan het volgende:
https://lh3.googleusercontent.com/-V...meraldclub.JPG
Zover ik weet kan je deze procedure alleen uitvoeren als je direct bij nationalcar.com geboekt hebt, via Expedia heb je geen savetime optie.
Als het niet direct werkt kun je dezelfde procedure een paar dagen later nog eens herhalen (systemen hebben soms 24/48 uur nodig om te synchroniseren)
bij mij werkt dat niet,misschien omdat ze mn achternaam aan elkaar hebben gezet.
Ik heb het hele topic doorgenomen maar ben helaas nog niet veel wijzer geworden.
Ik wil een auto huren vanaf 11 juli en kijk wat rond voor goedkope opties.
Graag zou ik horen wat nu de goedkoopste opties zijn en hoe ik aan eventuele kortingen kom.
Via Dollar kan ik voor 2 weken een midsize SUV huren voor $502 dollar (382 euro)
Ik hoor graag of jullie nog goede tips hebben?!
www.alamo.co.uk/brits , www.usareisen.de en www.eautohuur.nl zijn hier vaak genoemd als de goedkoopste. Kijk en vergelijk :cool:
ik heb de procedure van Mblokland gevolgd om mijn vers aangevraagde Emerald nummer te koppelen aan mijn reservering met supervoordelig tarief. Hinko bedankt!!
En het is, na enig gepriegel, perfect gelukt. Ook mijn bestaande boeking heb ik achteraf kunnen koppelen aan mijn nieuwe Emerald nummer. Ik had overigens al een SAvetime account en hierin heb ik slechts wat gewijzigd.
Bedankt voor de tip!
MVG
A3
Ik zag inderdaad dat er geen verzekeringen bij zaten en de prijs dus nog behoorlijk zou oplopen.
De dollar prijs was ik bekend mee, maar kwam op een mooie omgerekende prijs in euro's uit.
via usareise.de kom ik tot nu toe het goedkoopst uit met een volle tank.
Maar zo'n superdeal als via brits of national ben ik helaas nog niet tegen gekomen.....dat is toch waar je voor zoekt!
Al eens op Expedia.nl gekeken?
Is wel zonder brandstof en 1 bestuurder.