groep cc- nisan versa of gelijkwaardig
compact 2 deurs
waarom neem je geen pakket incl brandstof?
Afdrukvoorbeeld
groep cc- nisan versa of gelijkwaardig
compact 2 deurs
waarom neem je geen pakket incl brandstof?
dit is nooit ter sprake gekomen bij exit reizen. volgens hun was dit het beste pakket voor ons
6foot6, de papieren waren in ons geval de voucher van usareisen.de en de print van de save time check in van Alamo.
De voorwaarden heb ik nooit gelezen... ben ook blond dan maaruh wij hebben toch echt beide een Nederlands rijbewijs. Wellicht dacht de medewerker boven bij de check in dat we Amerikaans waren of zo ? Wij zijn gewoon bij de dwarsboom waar je het terrein afrijdt geholpen met de incheck papieren, credit kaart en rijbewijs van diegene op wiens naam de credit kaart staat. Geen enkel probleem.
De volgende keer gaan we het weer zo doen als we via Alamo gaan huren.
Succes ermee,
Kathy
Hoi Teleton heb net effe op de site van Alamo gekeken kan alleen geen full size suv selecteren en geen volle tank ? gek terwijl ik via usa reisen dit toch echt kan boeken mischien kijk ik er overheen?
Dat quicksilver lijkt me namelijk wel wat scheelt de wachrij bij Alamo
Hoi Mikey,
- Ik denk dat je ergens overheen kijkt, dat Duits moet je echt goed lezen
- Quicksilver-member kun je alleen worden als je altijd rechttreeks bij Alamo boekt
Groetjes,
Pieter
Hoi Pieter ik bedoel dat je full size SUV niet kan boeken bij alamo , weet dat het kan bij USA reisen heb trouwens gekeken bij alamo.com mischien dat dat het is
Net even gekeken bij de alamo.de kan je wel full size SUV boeken raar dat je bij alamo.com dat niet kan
Owkee, heb net een 'test' gedaan bij USA-reisen en daar lukte het inderdaad...en meteen test bij Alamo zelf en daar lukt het ook, dus.....
Net gekeken bij alamo.de daar heb je wel fullsize SUV maar prijs is hoger dan bij USA reisen
Klopt, ik had vd week ook al nav Teleton zn verhaal gekeken en gezien dat rechtstreeks bij Alamo toch duurder is, raar maar waar...
Wanneer ik bij usareisen zoek geven zij aan bij de huur van een minivan bij Alamo dat deze auto
Kategorie: LX | Minivan 7 P. 3/4türig
z.B. Chrysler Town & Country:
goed is voor 5 personen.
Nu heb ik de code even opgezocht en kom dan uit bij andere aanbieders die deze auto indelen bij 6/7 personen type chevy uplander (nbbs.nl.+dejongintra) Aangezien wij met 2 volw en 4 kinderen moet het wel passen. Weet iemand of LX groot genoeg is voor 6 personen.