Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Hallo allemaal,
Wij willen graag in de zomervakantie alle 4 de Disney "hoofdparken" bezoeken - en dus overwegen wij een 4 dagen Base Ticket.
Nu is het natuurlijk "vrij" warm en behoort een dagje afkoelen in Blizzard Beach ook nog tot onze mogelijkheden.
Net gekeken bij de verschillende sites en een 5 dagen Base Ticket is goedkoper dan een 4 dagen Ticket met Optie.
Kan ik één dag van mijn Base Ticket ook gebruiken in een waterpark, of is daar de Waterpark Optie voor verplicht?
Bedankt alvast voor de hulp!
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Je moet het base ticket kopen met waterpark optie dus je antwoord is neen met een gewoon base ticket mag je niet in de waterparken .
Waarom denk je dat ze het de Water Park Fun & More Option noemen?
Dus je mag niet 1 van de dagen van je gewone ticket gebruiken voor een ander park dan de 4 thema parken (MK, AK, Epcot en HS). Je moet gaan puzzelen wat het beste is om te doen: een los ticket voor 1 dag waterpark, de fun optie toevoegen, combi van minder dagen base ticket met fun opties en resterende dagen ticket en wat je allemaal nog kunt verzinnen. Waarschijnlijk is een los ticket voor BB het voordeligst. Maar je kan ook besluiten om 2 dagen waterpark te doen en Disney Quest... Hoe meer Disney, hoe beter! Maar hier spreekt de liefhebber.
Tja, puzzlen hoort er bij, dat is juist zo leuk aan het voorbereiden van een vakantie. Maar als je echt zo van Disney houdt, dan kies je toch voor de MYW ticket 4 dagen met fun optie. Dan kan je 4 keer naar de Disney Thema parken EN 4 keer naar de verschillende fun opties, waar de 2 waterparken het meest bekend van zijn.
Ah oké. Bedankt voor jullie hulp, ik ga eens even puzzelen ;-)
Ik denk dan het toevoegen van de Waterpark Fun and More optie goedkoper is dan een los waterpark ticket.
Re: 1-dag tickets met waterparkfun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ritchie
Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen :p
De geleerden wijzen gewoon naar Disney: http://disneyworld.disney.go.com/tic...ses/waterpark/
Bij mij werkt de link van de geleerde niet. Helaas.
Vreemd.. kan er gewoon op klikken :rolleyes: