Ik doe de huurauto altijd met National!
Geen wachtrijen (zelfs voorrang op Alamo)... en écht prima service... :D
Afdrukvoorbeeld
Ik doe de huurauto altijd met National!
Geen wachtrijen (zelfs voorrang op Alamo)... en écht prima service... :D
En dan deze
Dus je gaat eerst eten in de Food court om de wachtrij te ontlopen en daarna naar National omdat daar toch geen wachtrijen staan en je voorrang krijgt op de mensen die bij Alamo hebben gereserveerd. :?
Ik heb nooit gezegd dat ik de wachtrijen ontloop...
en dat schrijf ik ook niet...
Nee, ik ga eten om m'n honger te stillen...
En als ik terugkom op de car-rental level staat er haast geen rij meer bij Alamo...
Die zit er naast weet je nog??? (vast wel)
ik heb even een vraagje.Wij komen aan op 8 april om 18 uur in Orlando.
Nu staat op mijn overzicht van de huurauto van hertz dat de locatie van de autoverhuur mogelijk gesloten is en dat ik dan contact moet opnemen met het autobedrijf voor meer info.Weet iemand hier meer over?
so, vandaag geboekt... ford escape (of iets gelijks dan toch), voor 13 dagen 325 euries bij alamo, ik ben tevreden!
Er valt geen pijl op te trekken, de vorige keer was ik binnen 5 minuten aan de beurt bij Alamo, maar de allereerste vakantie stond ik een uur in de rij. Gewoon gaan staan of zoals Corrus doet, wat eten in een foodcourt.
ALLE Orlando airport verhuurbedrijven zijn tegenwoordig "In-airport" d.w.z. je hoeft niet meer met een busje...
Of wordt dat niet bedoeld...
Vandaag stonden er NUL personen in de rij bij Alamo, en 8 mensen om die te helpen.
Alleen stonden er ook NUL Fullsize SUV's. Dus misschien moeten we nog ruilen :-)