En de parkeerkaart is ook de HELE dag geldig, zelfs bij de parkeerterreinen van de andere parken. Dus parkeergeld betaal je maar 1x per dag, dus je kaart goed bewaren.
Afdrukvoorbeeld
En de parkeerkaart is ook de HELE dag geldig, zelfs bij de parkeerterreinen van de andere parken. Dus parkeergeld betaal je maar 1x per dag, dus je kaart goed bewaren.
En kijk eens op de achterkant van je parkeerkaart komt soms voor dat je een gratis pin of iets dergelijks kunt krijgen als je een gedeelte inlevert,
is toch weer mooi meegenomen, meestal tijdens de Holiday periode. heb het zelf al regelmatig gehad!! :-)
Ik heb nog een klein vraagje, weet niet of deze hier thuis hoort, anders alvast sorry!
We willen tijdens onze trip ook graag naar seaworld en universal/Island of adventure en n shopping mall.
Is het aan te raden bijvoorbeeld eerst 5 dagen op de international drive te overnachten en daarna pas naar disney terrein te verhuizen?!
En en weet iemand toevallig of het klopt dat er in het laagseizoen ( voor ons waarschijnlijk toch november) altijd 1 van de waterparken dicht is? (Blizzard of typhpon) dat zouden we heeeel jammer vinden!!
Ps, mushu ik ben druk bezig met je reports lezen, super!! De cruise komt steeds hoger op m'n wensen lijstje ;-)
Wat betreft de waterparken zie hier: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/rehab.htm
- Typhoon Lagoon closed 10/26/2014- 1/3/2015
- Blizzard Beach closed 1/4/2015- 3/14/2015
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Als je in een hotel op international drive verblijft dan kan je in ieder geval met de I Drive Trolley naar veel attracties en shopping malls. Die hotels hebben misschien ook wel shuttles naar de grote attracties. Daarna naar Disney terrein zodat je alleen nog maar Disney hoeft te doen.
Leuk dat je mijn blogs aan het lezen bent. Ik hoop dat je er nog wat tips uit haalt.
Thnx voor de antwoorden! :-)
Wij willen graag in de vakantie gaan eten in een goed restaurant.(geen voorkeur voor iets, we lusten veel)
in de parken en downtown is ons wel bekent, en hebben we al heel wat restaurants bezocht
het idee is nu eigenlijk om eens in een van de Resorts een eetgelegenheid te bezoeken
heb al op de website gekeken maar zie door de bomen het bos niet ..
wie heeft er tips?
ook staat de T-rex cafe in DT op het `menu` , zijn er forumleden die daar al eens geweest zijn?
Wij zijn in 2013 naar Trex geweest. Erg rumoerig, druk, maar super leuke ervaring! Prijzen liggen wel iets hoger dan bijv Outback of Texas Roadhouse.
http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl/2013/08/dag-11-6-aug-nog-een-rustdag-en.html
dat bord eten ziet er goed uit Esther2013
qua opzet van het restaurant incl rumoer ga ik er vanuit dat het overeenkomt met het Rainforest Cafe, en daarvan kan ik ook niet anders zeggen dan
wat een kabaal, en drukte pfff..maar zoooo leuk!
prijzen liggen idd altijd hoger dan in de andere foodketens.. dus kiezen wij per vakantie 1 thema restaurant binnen WDW
en verder slaan we onze favorieten Bahama breeze ,hardrockcafe en outback zeker niet over
helaas hebben we meer favoriete restaurants dan dat we nu aan dagen er zijn ;)
T-Rex is bij ons ook een favoriet. Het eten vind ik altijd goed en er is van alles te zien. Het is er druk maar je kan nog wel gewoon een gesprek met elkaar voeren. Een aantal aanraders op de resorts: Kona Café (polynesian), Boma (Animal Kingdom Lodge), California Grill (Contemporary) of de dinner show "Hoop-Dee-Doo Musical Revue" (Fort Wilderness). Zijn heel verschillende restaurants, ik weet niet wat je zoekt dus als je geïnteresseerd bent in een bepaald type restaurant kan ik gerichter adviseren. Ik ben op veel resort wel in 1 of meerdere van de restaurants geweest.