Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
http://www.themeparkticketsdirect.co...der.buy/tptdnl
Kennen we deze al? Kon het via het zoekmenu niet vinden op de site. Kwam hem tegen in een ander forum. "Lijkt" goedkoop te zijn en in GB te zitten...
Yup, die kennen we al.
Het lastige van hun site is dat ze geen overzichtje hebben met alle prijzen. Je moet steeds diverse keuzes maken en schermen door voordat je de prijs van een bepaald ticket te zien krijgt.
De prijzen die ik net even in de gauwigheid zag zien er niet slecht uit, vergelijkbaar met wat UCT doet, iets goedkoper dan AE.
Onderaan de pagina met tickets in Florida staat: *Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder. Wat kun je daar nou mee?????? :-(
Ik heb ergens iets gelezen over als je een halve dag op een park bent geweest dat je dan de volgende dag weer een halve dag kunt met hetzelfde kaartje.
Maar ik kan het niet meer terug vinden.
Weten jullie of het klopt of dat ik het verkeerd heb begrepen. En hoe het werkt?
En zijn er combikaarten voor disney en seaworld?
Nog nooit van gehoord. Zou ook niet weten hoe Disney dat zou moeten controleren.
En er is geen Combo tussen Disney en Seaworld.. Dit zijn twee verschillende bedrijven.
Op de eerste vraag kan ik niet echt antwoorden omdat ik het niet zeker weet, maar volgens mij kan dat niet.
Vraag twee= antwoord; Neen
Re: Auto of Disney transport
Misschien heel domme vraag en dat zal zo ook wel zijn, maar ook al verblijf je NIET in een hotel het disney vervoer in de parken is gratis he?
Re: Auto of Disney transport
Da's nou echt een hele hele hele domme vraag!!! :evil:
Maar ja, is gratis voor alle gasten :)