raar gesprek indeed :)
Q: Wat is het weer in Florida
A: maakt u geen zorgen meneer in de US heeft u geen eigen risico
Afdrukvoorbeeld
raar gesprek indeed :)
Q: Wat is het weer in Florida
A: maakt u geen zorgen meneer in de US heeft u geen eigen risico
hahaha LOL
Maar..... geen tips? Los van het weer ;)
Hallo ik ben op dit ogenbik in orlando maar mijn express card van dollar werkt niet meer ze zeggen dat deze geen dienst meer doet bij prepaid bestellingen. Weet iemand hier iets over?
Volgens mij gaat het niet zo om prepaid bestellingen, maar om boekingen via een derde partij (broker). Dat vinden ze niet zo leuk bij Dollar. Wat wil je er dan mee, punten sparen? Ik ben al blij dat ik een aantal keren van hun "expressbalie" gebruik heb kunnen maken, ontliep zo een lange wachtrij. Tot nu aan nog steeds gelukt.
Ik wil alleen maar doorlopen naar de garage die punten zijn niet belangrijk.
Oké, als je via een broker hebt geboekt moet je toch even via hun expressbalie. (is onze ervaring...) Contract opmaken een controle CC en rijbewijs.
Ik loop altijd meteen door naar de garage en omdat ik vooraf al heb aangegeven hoe ik wil huren ben ik daar in 1 minuut klaar en kan me auto uitzoeken. Hij staat niet voor je gereserveerd als je via een broker boekt maar je moet kiezen uit de rij.
Ik bedoelde ook via de kiosk in de garage dat deed ik altijd maar nu zij de man in de kiosk dat ik de volgende keer eerst naar de balie moet.
Hallo heeft iemand de laaste maanden de dollar express kaart gebruikt? Ik heb hem al jaren en er altijd veel plezier van gehad. De laaste keer werkte het echter niet meer en moest ik gewoon naar de Bali. Heeft iemand ervaring hiermee?
Afgelopen week zonder problemen naar de kiosk in de garage gelopen en daar vrij snel met de papieren in de hand de auto uitgezocht. Enige is dat als je niet bij Dollar rechtstreeks hebt geboekt dat je uit de standaard rijen mag uitzoeken. Als je bij Dollar zelf boekt staat er een mooie auto speciaal voor jouw klaar, persoonlijk kies ik hem liever zelf uit.