Het kan inderdaad niet via internet, maar twee telefoontjes, 1 keer voor de heen reis en 1 keer voor de terugreis, naar Martinair zijn voldoende.
Afdrukvoorbeeld
Het kan inderdaad niet via internet, maar twee telefoontjes, 1 keer voor de heen reis en 1 keer voor de terugreis, naar Martinair zijn voldoende.
Precies. Ik heb ruim twee weken geleden de stoelen gereserveerd voor de heenreis en vandaag hetzelfde gedaan voor de terugreis. Had afgelopen vrijdag al gekund, maar toen was ik het vergeten. Ik kon nog gemakkelijk de stoelen krijgen die ik graag wilde, dus het lijkt mij dat veel mensen dit misschien niet weten? Ik vind het wel belangrijk dat we met z'n vijven bij elkaar zitten, ook al zijn onze kinderen al wat ouder. Je betaalt je scheel voor zo'n vliegreis, dus laat het dan ook nog een beetje leuk zijn toch? :razz:
Edit: misschien nog even handig, het telefoonnummer dat je hiervoor moet bellen is: 020-6011767. Is al eens genoemd hier, maar is wat weggezakt.
Harstikke bedankt voor de tip
Heb nu mijn stoelen ook al vast staan voor onze trip naar florida
Had heen en terug cc geboekt.Kreeg terug NIET de stoelen die ik geboekt had.Allemaal smoezen waarom we ze niet kregen was nooduitgang(niet) gehandicapt(stonden eerder buiten als ons) Kleine kinderen mogen niet bij het raam( 12 en 18?!) martinair gebeld bij thuiskomst nou dat werd geen leuk gesprek of ik de voorwaarde gelezen had bij uitzonderingen mogen ze dus je stoelen weggeven aan iemand anders. Hadden trouwens rij 6 en 7 en kregen rij 6 en 12.
Groetjes Nathalie 1972
Ook wij hadden cc geboekt en niet de stoelen gekregen die we geboekt hadden zowel heen en terug. Op de heenreis hebben we op schiphol bijna 1 uur aan de martinairbalie gestaan om het toch voor elkaar te krijgen dat mijn man aan het raam kon zitten(hij heeft vliegangst en wil absoluut niet in het midden zitten) hij zat samen met mijn zoon van 11 aan het raam dochter van 6 aan de andere kant van het gangpad en ik zelf in de rij ervoor. De man die ons geholpen had aan de balie zegde ons toe om de maandag te bellen en ervoor te zorgen dat we dan op de terugreis wel weer raamplaatsen kregen. Wij de dinsdag ook gebeld om na te vragen welke plaatsen we hadden gekregen en jawel het was goed geregeld op de terugweg zaten we prinsheerlijk op rij 3 en 5. Heel goed geregeld ons ook bedankt daarvoor.
Tja, dingen waarover je je normaal zou verbazen daar hoef je je bij Martinair niet om te verbazen, daar doen ze dat soort dingen gewoon alsof het dagelijkse kost is.
Oeps, wat zeg ik nu, alsof ??? Het is daar dagelijkse kost om rare veranderingen door te voeren en daar waar ene verhaal aan te hangen.
Ik denk dat je alleen kan werken bij Martinair als je genoeg fantasie hebt om al die redenen voor veranderingen te verzinnen.
Vanmorgen bij toeval via Galileo (boekingssysteem WTC) dat mijn vlucht van 15 juli 2010 met Martinair naar Orlando is gecancelled. Het schijnt nu te gaan om een overboeking.... Ben al reeds eerder overgeboekt van 14 naar 15 juli en had al geboekt in november 2009, maar dat geeft dus geen enkele garantie.
Het ergste is nu dat ze willen oomboeken naar een andere maatschappij (Delta) met tussenstop in Detroit en voor zover ik het nu kan overzien met maar 1 uur en 25 minuten overstaptijd. Dat lijkt me op zich al heel weinig. Weliswaar is Detroit wel weer een vlucht met Delta maar goed, gezien de douane/bagage-afhandeling houdt deze tijd niet over.
FORUMLEDEN, KIJK UW VLUCHT OP 15 JULI 2010 GOED NA
WTC had vanmorgen nog geen enkele informatie terwijl Martinair aangeeft dat deze wijziging al is opgevoerd op 20 april...
Reacties m.b.t. Delta - Detroit - Orlando welkom!
Heb je Martinair al gecontacteerd over het hoe en waarom?
Vind dit een rare gang van zaken.. zeker omdat het WTC niks weet (of ze komen van Etten)
1 uur en 25 min is haalbaar, mits er geen vertragingen van het soort zijn.
Maar ik vind het persoonlijk ook kort.
Waarom trouwens geen Atlanta - Orlando? Zou dat eens opteren, of staat dit al vast?
Het heeft te maken met overboeken..... Heeft waarschijnlijk te maken met wijzigen dat op woensdag geen vluchten meer gaan. Ben al eerder omgeboekt van 14 naar 15 juli en vroeg me toen al af hoe dat mogelijk was. Dat die overboeking toen nog niet is vastgesteld blijft natuurlijk merkwaardig.
WTC is e.e.a. nog aan het uitzoeken maar van Martinair heb ik het alternatief gekregen. WTC moet eventueel naar een alternatief kijken. Tenminste, dat begrijp ik er tot nu toe uit.
Nog ter aanvulling: Ik werd vanmorgen een beetje argwanend omdat ik een mail kreeg van WTC om verblijf/autohuur e.d. door te geven t.b.v. Martinair. Iets wat ik in alle 6 voorgaande keren nog nooit had meegemaakt. Deze gegevens geef je volgens mij op op de betreffende formulieren of ESTA. Vervolgens daardoor gekeken op vluchtschema en toen hiermee geconfronteerd.....
Heb de buik goed vol van WTC en Martinair......
Wanneer hoor je iets van WTC? Anders moet je bij Martinair eens vragen of er nog andere alternatieven zijn...