@ fransje Ben benieuwd! :-)
Ik heb trouwens gisteren een mail gestuurd ook naar universal met het voorval maar nog niks vernomen maare als het lukt bij jullie probeer ik het zelf nog eens anders wachten we de mail van universal ff af :-)
Afdrukvoorbeeld
@ fransje Ben benieuwd! :-)
Ik heb trouwens gisteren een mail gestuurd ook naar universal met het voorval maar nog niks vernomen maare als het lukt bij jullie probeer ik het zelf nog eens anders wachten we de mail van universal ff af :-)
Heb het net weer geprobeerd, want we willen graag 2-daagse tickets, maar weer is de creditcard betaling geweigerd (en nee, dat ligt niet aan onze creditcards, want die zijn de afgelopen dagen vollop gebruikt:lol:). Krijgen telkens dezelfde melding. Heb er ook maar een mailtje aan gewaagd, net als Natascha.
Trouwens, even correctie: ik zei wel in mijn vorige posting dat ik op een paar andere sites ook betaalproblemen had, maar dat klopt niet helemaal:^o. Ik heb er meerdere bekeken, en bij 2 ervan geprobeert te bestellen, maar daar kwam ik tijdens het betaalproces achter dat het geen etickets waren en er extra betaald moest worden voor opsturen. Dit wilde ik niet, dus.....betaling afgebroken. Zelf gedaan dus...
Houdt het maar op een soortement van jetleg, vanwege de korte nachtjes op de boot naar/van Hull:D
ik heb goedkope tickets gevonden bij greater orlando tickets (billy boy). 115.40 $ voor een 2 dagen/1park ticket. Ik moet ze ophalen (gratis) in Kissimmee. Heeft iemand ervaring hiermee, is het betrouwbaar?
weer geen succes bij universal maar heb ze door de tip van fransje bij UndercoverTourist bestelt met succes :-P
Volgende maand gaan we poging waging bij disney :-)
Volgende maand gaan we voor 1 dag naar islands of Adventure, waar bestel ik best mijn tickets, of koop ik ze ter plaatse (aan de lange rijen)?
Ik heb eergisteren kaartjes gekocht bij Billy Boy (niet vooruit betaald, gewoon naar binnen gelopen en iets van 122 dollar (incl. tax) betaald voor dezelfde kaartjes al jij wil. Island of Adventure was geen probleem, Universal Studio's zelf moet ik nog naartoe ;)
Is nooit een probleem. Neem afschriften mee.
Billy Boy is goed te vertrouwen, hebben wij ook al vaker kaartjes gekocht. Altijd goed geweest, nooit een probleem.
Ik heb gister de ticketsbinnen gekregen!!
Wat een opluchting..
Twee jaar geleden hebben we de tickets besteld online via BillyBoy. Er was een zeer vriendelijke dame die ons ook meerdere malen telefonisch te woord stond.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik er nooit zomaar zou binnenlopen, daarvoor ziet het me er "te louche" uit...
Bij aankomst kregen we zelfs een copy van alle ticketten mee voor het geval we ze zouden verliezen !
Dus zeker een aanrader...