In Miami was er volgens mij ook maar één rij. Ging best wel snel hoor. Ongeveer 10 balies open. Hooguit 15 minuten in de rij gestaan.
Afdrukvoorbeeld
In Miami was er volgens mij ook maar één rij. Ging best wel snel hoor. Ongeveer 10 balies open. Hooguit 15 minuten in de rij gestaan.
Oh 15 minuutjes valt me nog mee.
Ach en het is vakantie, dus alle tijd................... ;)
Wij hebben voor onze aankomende vakantie een 7 persoons mini van gehuurd, nu heb ik al via het forum vernomen dat er niet zo heel veel te kiezen valt in die catagorie, omdat er niet zo veel verschillenden merken staan, zit er een merk bij wat ik beter niet kan kiezen of maakt dat niet zoveel uit?
Mocht deze catagorie er niet zijn dan kan ik alleen nog ge upgrade worden na een 8 persoons mini van klopt dat?
@Ietie:
Mocht die categorie er inderdaad niet zijn wordt je automatisch ge-upgrade. En is de categorie boven de door jou gereserveerde categorie een 8 persoons, dan krijg je die inderdaad ;)
Ja hoor, 1 in Terminal A en de andere in Terminal B :-)
Als je heel snel heen en weer loopt kun je zien waar de kortste rij staat :lol:
(Edit; als je langzaam typt en tussendoor nog wat Overhaulin kijkt wordt het bericht dubbel. Jeroen was me net voor :-))
De "save time by check in" via internet bij Alamo werkt echt heel goed in Orlando !
We gingen bij de balie bij een soort computer aanmelden maar die gaf na enige tijd de melding: "check in at the desk". We hebben een Alamo medewerker aangesproken die assisteerde bij die incheck paaltjes en gevraagd "what's the point of the check in via internet" als het toch niet werkt ? Deze man vertelde dat we rechtstreeks naar de garage konden gaan. Hier gaf de volgende loslopende medewerker aan waar de categorie auto's stonden die wij gehuurd hadden. We zijn ingestapt en weggereden, de man bij de slagboom heeft de papieren ingenomen en alles afgehandeld. We waren binnen 15 minuten op weg !
Dus.... een echte aanrader, geen wachttijden, verkooppraatjes etc meer, lekker snel aan je vakantie beginnen.
In de voorwaarden
https://www.alamo.com/index.do?actio...checkin_splash
staat dat dit alleen kan met am./can. rijbewijs en niet met een voucher.
En hoe krijg je "de papieren"?
ik ben benieuwd welke auto wij bij alamo krijgen.. hierover heb ik nog niet veel informatie aangezien we een heel pakket geboekt hebben bij exiteizen
9 dagen Alamo huurauto (Groep CC) vanaf 22 Oct 2010. Afhalen Orlando Airport.
Teruggave Miami Airport.
Alamo huurauto met onbeperkte mijlen, incl. wettelijke W.A.-, CDW-, LIS-verzekering, CFC, EP en underage fee voor 1 bestuurder vanaf 21 jr., lokale belastingen en luchthavenheffingen, evtl. toeslagen zoals bijv. extra bestuurders en brandstof dient U ter plaatse te betalen.
iemand die weet of ik hiermee in de goede richting ben??