Als ik in Orlando online incheck maar niet uitprint hoe gaat het dan op het vliegveld.
Afdrukvoorbeeld
Als ik in Orlando online incheck maar niet uitprint hoe gaat het dan op het vliegveld.
Dan ga je naar een kiosk (computerterminal), leest je paspoort in en dan kun je ze uitprinten.
Mocht dat niet soepeltjes verlopen (zoals bij ons de eerste keer ;-) ), dan staat er altijd assistentie die je daar bij helpt. Die moet zowiezo je bagage labelen.
Een stuk sneller dan in de reguliere incheck-rij.
Bij mij werkte die terminal niet in Las Vegas en niet in Miami met United. Hij wilde die dingen niet printen. Maargoed, er staat iemand klaar en die helpt dan. Volgens mij was in Las Vegas m'n eigen fout, omdat die stappen die je moet doorlopen niet duidelijk genoeg zijn en ik misschien halverwege het proces stopte omdat ik dacht klaar te zijn (of ik denk te moeilijk/technisch, want mijn Engels is verder uitstekend). :mrgreen: Kan ook zijn dat het papier op was, maar ik neem aan dat ze dan wel een melding hadden ontvangen op een eigen terminalscherm.
Oh well... het werkt gewoon verder goed. :)
Gewoon je paspoort er door en dan klaar? Ik heb eens gekeken bij zo'n terminal maar snapte er niet veel van. Toen stond ook niemand om je te helpen, dus ben ik maar gewoon in de rij gaan staan.
Precies, op Miami Int. kon het in elk geval al niet eens meer anders en dan staat er wel iemand bij die uiteraard je bagage moet labelen (zoals Gerrit al zei).
Mijn ervaring is dat het zo makkelijk gaat, dat je denkt dat dat niet goed kan zijn... En toch is het dat! Super oplossing met die check-in-terminals!
Het duurt nog wel even voordat we daadwerkelijk gaan, maar toch kregen we vandaag een berichtje dat onze vluchtgegevens zijn gewijzigd:-k
Helaas voor ons is onze overstap in Washington niet echt een supertijd meer.
Hadden we eerst een layover van 3,5 uur (vond ik goed te doen). Nu hebben ze in plaats van vertrek van 17.10 pm naar Miami, een vertrektijd van 18.50 uur](*,)
Nog ruim anderhalf uur er gratis bij!! Nu vraag ik mij af of er iemand weet of er ook excursies vanuit het vliegveld richting Washington DC worden georganiseerd.
Bv hier op Schiphol gaan in het voorjaar speciale bussen voor transitpassengers die dan een kleine excursie van een paar uur naar Keukenhof kunnen maken.
In Singapore kun je een rondtrip met een bus maken. Weet iemand of zoiets ook bestaat op Dulles Airport? En of hier ook sites van bestaan?
Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren voor eind april, maar anders proberen we van de nood maar een deugd te maken:sun:
5 uur is wel erg ruim ja ... Heb je niet optie om op eerdere vlucht over te boeken (of is die er niet) ? Ik heb wel eens gehoord van het Air & Space museum, een dependance of zo, die op of bij het vliegveld zit. Misschien is dat een optie :-k