Er is nog een extra mogelijkheid, en dat is naar je toe laten mailen, en dan je telefoon bij de gate laten scannen. Check de Delta app.
Afdrukvoorbeeld
Er is nog een extra mogelijkheid, en dat is naar je toe laten mailen, en dan je telefoon bij de gate laten scannen. Check de Delta app.
Wij hebben vandaag een delta vlucht geboekt bij klm en wij konden niet online inchecken . Gewoon bij delta naar de kiosk paspoort scannen en je boardpassen komen er uit .
Is er een verschil tussen 767-300ER en een 767-300?? Wij vliegen met een 300 ER en ik vraag me af of we eigen schermpjes hebben...ik lees namelijk dat sommige het wel hebben en andere weer niet..
en is een overstap van 1,5 uur in Atlanta genoeg om daarna door te vliegen naar Tampa?
Een -ER betekend Extended Range, deze heeft een groter vliegbereik dan de NON-ER versie.
Wij hadden dus een storm in atlanta waardoor ons vliegtuig al weg was toen ons vliegtuig in tampa pas vertrok . De tijd van vandaag moet je dus alles via een hulplijn regelen als je een andere vlucht wil . De dame aan de andere kant van de lijn was een chinese die engels sprak probeer dan maar eens te volgen . De dame achter de incheckbali deed niets zelfs geen tips geven . Maar het is me uiteindelijk gelukt !
Een overstap in atlanta van 1,5 uur moet je lukken hier is alles super geregeld ! Maar je zal niet veel tijd over hebben .
Cindy74, Bedankt voor je reactie, Daar ben ik dus ook bang voor, dat alles misloopt en we allerlei dingen moeten gaan regelen. Het is voor ons de eerste keer zo ver en met een tussen stop... De koffers worden wel automatisch geregeld toch?
b767-300er, thanks voor de uitleg, aan je naam te zien ook een echte kenner..Maar zitten er schermpjes in de 767-300 ER of is dat altijd maar afwachten? Wij vliegen vanaf Dusseldorf.
Oe, dat durf ik niet te met zekerheid te zeggen.
Ze zijn de 767 wel allemaal opnieuw aan het inrichten, dus de ene kist wel en de andere kist niet.
Als je vliegt met een 767-300ER welke door Delta wordt aangeduid met 76T dan heb je eigen schermpjes. Alle overige types van de 767-300ER hebben nog overhead schermen.
Als het goed is kan je in je boeking vinden welke type van de 767-300ER Delta inzet op de route van Dusseldorf. DElta is wel bezig om alle 767-300ER om te bouwen naar eigen schermen.