Onze vlucht was via Martinair voordeliger dan via welke maatschappij dan ook. Wij hebben de vlucht via Martinair Duitsland geboekt en hadden daarbij ook nog mazzel dat er verkeerde tarieven werden berekend (laagtarief in hoogseizoen). We vliegen gewoon van Amsterdam naar Orlando. Voor 5 personen (waarvan 1 kind onder de 12 jaar) ben ik Eur 2500 kwijt voor een vlucht in het hoogseizoen.
Als je in oktober wilt vliegen ben je voor wat betreft Martinair eigenlijk al te laat met boeken voor de goedkope tarieven.
20-05-10, 19:49
marijke8
Re: Vliegen met Martinair #2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudy
Alle berichten goed gevolgd. Wij [2p] vliegen op 5 juni[za] met martinair, helaas met de 1 koffer regel.Kopen de nog wel 1 bij op de fleamarkt.[goeie tip]. Nog 17 nachtjes slapen........
Zo Rudy en Sylvia dus het gaat al op schieten voor jullie.
Mocht ik jullie niet meer spreken. Heel veel plezier.
groetjes
marijke8
<<Moderator Michael66: Priveberichten graag per Privébericht! Daar bestaat die mogelijkheid voor.>>
20-05-10, 20:43
S@skia
Had natuurlijk niet alle berichten moeten lezen over Martinair, dan heb je al bepaalde verwachtingen. Heb maandag onze plaatsen gereserveerd voor de heenvlucht van 15 augustus en werd keurig geholpen door een medewerkster. Toen we klaar waren wilde ze er nog op wijzen dat de vluchttijden veranderd waren, schrok me kapot, had al visioenen van wijzigingen in verblijf, villa regelen en data auto verzetten.
Voor niets dus, bleek maar om 10 minuten op de heenvlucht en 25 minuten op de terugvlucht te gaan. Beetje positief blijven!!!
20-05-10, 21:11
marijke8
Heb je gereserveerd voor de gewone klasse of comfort class
20-05-10, 21:39
bluedolph1n
Als het gaat om de vraag of je 90 dagen van te voren ook gewone klasse al geboekt kan worden, dan kan ik daar bevestigend op antwoorden. Wij hebben gewone klasse, en hebben afgelopen vrijdag voor de terugvlucht onze plaatsen vast laten leggen.
20-05-10, 21:52
S@skia
We hebben gewone klasse geboekt
21-05-10, 14:02
marijke8
Dan ga ik dit ook doen voor de heenvlucht de terug vlucht heb ik al comfort class geboekt. Bedankt voor jullie snelle antwoord
21-05-10, 18:11
marijke8
Sorry ik zal het in de gaten houden.
Maar inmiddels Martinair gebeld en voor de heenvlucht de stoelen vastgelegd. We zitten achter elkaar met z'n vieren
24-05-10, 23:44
Reza
tsss en dan zeggen ze zelf op Schiphol tijdens bagage afgeven heenreis dat je de terugreis niet ter plaatse via internet 24 uur voor vertrek kan vastleggen terwijl dit al 90 dagen van tevoren kan !?
Hadden we dat geweten dan hadden we de terugreis tenminste bij elkaar in de buurt kunnen zitten ipv de leuke spreiding die het grondpersoneel in Orlando teweeg bracht onder de gezinnen. Gelukkig was de Martinair crew terugvlucht een stuk beter te verteren dan de crew van heenvlucht, de retour bemanning deden allemaal hun uiterste best het de reizigers naar de zin te maken !
25-05-10, 06:19
Iris02
Op de site van Martinair staat heel duidelijk te lezen dat je stoelen 90 dagen van te voren kan reserveren. Je had dit dus gewoon zelf kunnen regelen. Hier is Martinair niet schuldig aan.