Dat "eten" zal je dan ondertussen moeten doen...
Want 2:13 is genoeg, maar niet om ook nog eens te gaan eten...
Afdrukvoorbeeld
Dat ligt er geheel aan hoe je gaat eten, een snelle hap is zo gedaan op een vliegveld. Wij redden het ook met onze zoon van 6 erbij om te eten in die tijd tussen de vluchten. Alleen kan je niet even uitgebreid gaan zitten maar bij een subway o.i.d. ben je zo weer klaar om naar de volgende gate te gaan.
Uiteraard ben je een beetje afhankelijk van de immigratie en hoeveel tijd je daar kwijt bent.
Op "een" vliegveld wel... maar niet op Dulles... :D
We gaan eten op Dulles... word er geschreven... dat is niet even een snelle hap pakken... :mrgreen:
oké, aangezien hier toch goede commentaren staan over USAreizen.de, heb ik onze wagens nu ook via die site geboekt...De Mustangs bij Hertz waren uitverkocht dus nu proberen we het via Dollar. Die naam zegt me wel iets al is het de eerste keer dat we die maatschappij nemen (vorige keren Alamo en Hertz genomen)...die zitten toch ook gewoon in de luchthaven van Miami neem ik aan?
nog een vraag over dollar heeft het platin pakket bij dollar dezelfde dingen als een super inclusif bij usa reisen zoals een volle tank ? En waarom kan je bij dollar.de niet het volledige bedrag betalen er schiet nog zo een 8 euro over die je ginder moet gaan betalen .
Mijn vriend is er niet gerust op dat we van alamo naar dollar gaan en heeft een bevestiging nodig ;D
@cindy74, je vriend hoeft zich niet druk te maken omtrent Dollar, wij hebben daar tot op heden betere ervaringen mee dan met Alamo. De auto's bij Dollar zijn altijd in goede staat terwijl wij in het verleden al vele malen probleem auto's van Alamo mee kregen.
En nu moet ik eerlijk zijn dat ik gewoon een goede auto mee wil zonder dat het stuur trilt, de auto naar links of rechts gaat als ik het stuur loslaat e.d.
Maar bij Alamo schijnt dat erg moeilijk te zijn als wij daar huren terwijl we bij Dollar altijd een perfecte auto mee krijgen.
Overigens moet je je wel even aanmelden als Dollar Express lid via hun site dan kan je meteen doorlopen naar de garage en je daar bij de kiosk melden (wel even je nummer uitprinten) en hoef je niet op de luchthaven in de rij te staan.
En als je via Dollar.de Platinum huurt is het pakket hetzelfde op 1 dingetje na, dat ging erom dat op sommige verhuur locaties de schade aan de bodem, ... niet waren verzekerd. Echter is er navraag gedaan, staat een paar pagina's terug, en daar bleek dit allemaal geregeld te zijn door de CDW verzekering als ik het me goed heug.(Zie link onderaan)
Ik heb de auto deze keer ook via Dollar.de gehuurd en er waren nog meer Florummers die dat gedaan hebben omdat Dollar.de goedkoper was dan USAreisen.de.
En die paar euro daar is de luchthaven tax, blijkbaar hebben ze geen zin om dat vanaf hier over te maken of zo. Maar die paar dollar is toch het probleem niet?
* http://www.floridaforum.nl/showthrea...=10624&page=57 bericht 566
^^^neen dat is geen enkel probleem maar word dat dan direct van je visa afgehaald als je je aanmeld indien je een express kaart hebt .
De prijs is nu bij dollar 388 euro en bij usa reisen 466 euro das een enorm verschil .
En als we het platin pakket nemen komt er ginder niets meer bij en we mogen hem dan gewoon met een lege tank inleveren?
bedankt om je reactie
Als je in de parkeergarage staat kun je onmogelijk beoordelen dat een auto last heeft van een trillend stuur, danwel
dat de uitlijning van de voorwielen niet goed is. Overigens geldt voor alle verhuurbedrijven op Orlando dat een groot
gedeelte van hun huurders ( uit de UK dus ) niet gewend zijn om in een auto te rijden met het stuur links met als gevolg dat ze regelmatig (hard) een stoeprand aan de rechterkant zullen raken en dus de volgende huurder van de
auto dit op die manier zal merken...
Heb overigens al 14x bij Alamo gehuurd en maar 1x een technisch probleempje gehad. ( voorwielophanging )
Dit was zelfs bij een fonkelnieuwe Ford Escape met maar net 500 miles op de teller dus hoogstwaarschijnlijk een fabrieksfoutje maar werdt zonder probleem omgeruild voor een andere fonkelnieuwe Chevvy Equinox :-\"
Groetjes,
Pieter