Re: Partnership United Airlines & Continental
Had ik inderdaad ook al gezien bij het boeken. Dus gelijk mijn MileagePLusnummer maar meegegeven. Telt toch weer lekker mee. Als het mee zit ben ik met mijn miles van dit jaar toch ook Premier. Maar zoveel miles als Mattrob ga ik bij lange na niet halen.
Mattrob heeft het zometeen nog druk om al die gratis miles op te gaan maken.:-\"
Kreeg ik zowiezo wel hoor :-\". Ik ben FF bij KLM/Air France en daar waren ze tot afgelopen weekend partner van. Sinds afgelopen maandag volgens mij, zijn ze aangesloten bij Star Alliance en ook ik ben FF bij United, dus voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit :mrgreen: ! Had alleen vervelend geweest als ze bij OneWorld waren aangesloten (BA, AA, etc), daar heb ik geen FF status ....
Dus komt allemaal goed, puntjes worden wel verdiend :-D
Re: Vliegen met United Airlines / TED
Gelezen op Luchtvaartnieuws. Dit biedt de vertrekkers vanuit Brussel wellicht nog meer perspectieven op leuke aanbiedingen bij connections. Be prepared!
Citaat:
United Airlines start non-stop lijndienst Brussel-Chicago
06-11-2009
BRUSSEL - United Airlines opent een rechtstreekse lijndienst tussen Brussel en Chicago O’Hare. Met ingang van 28 maart 2010 onderhoudt de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij een dagelijkse vlucht op deze route. Op dit moment vliegt United al dagelijks van Brussel naar Chicago, maar vindt onderweg een tussenlanding plaats op Londen Heathrow.
Deze vlucht wordt met ingang van het nieuwe zomerseizoen vervangen door een rechtstreekse lijndienst, zo heeft Brussels Airport bekendgemaakt. De route zal worden uitgevoerd in nauwe samenwerking met Brussels Airlines, een nieuwe partner van United Airlines binnen Star Alliance.
Chicago wordt de tweede United-bestemming die rechtstreeks bereikbaar is vanaf Brussel. De Amerikaanse carrier is al jaren actief op de route Brussel-Washington.
Als ik het hier goed heb gevolgd, heeft United de 777's in onderhoud/ worden deze gemoderniseerd, waardoor vliegtuigen op vluchten van Amsterdam naar Washington (tijdelijk?) worden vervangen door 767's. Weet iemand of die 777's al weer worden ingezet? Of nog altijd 767's? We vliegen eind december naar Orlando via Washington... vandaar...
gisteren teruggevlogen met een 777 . dus ze worden weer ingezet.
We vliegen 26 November heen met de 767 en terug met de 777
Op Seatguru zie ik bij sommige stoelen staan SOME DRAWBACKS. Weet iemand wat dit betekent? Pietje
Een paar nadelen.
Zit een kastje in de weg.
Je kunt je benen net niet goed kwijt.
Rugleuning kan niet geheel naar achteren.
Scherm niet goed te zien.
enz.
Knaapje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
svenehans
worden vervangen door 767's. Weet iemand of die 777's al weer worden ingezet? Of nog altijd 767's? We vliegen eind december naar Orlando via Washington... vandaar...
Vanaf half januari 2010 gaat United beginnen met het ombouwen van de oude business naar de flatbeds in de 777...
Dus vloog je initieel met een 777 dan vlieg je die nu ook... hetzelfde geldt voor de 767...