Re: Help! Welke Disneytickets
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ben het overigens helemaal met je eens. Buiten het feit dat het allemaal al dodelijk vermoeiend is, werkt het klimaat dus ook niet mee. Volgens mij ben ik dus het best uit met een 7 daagse base, waarbij ik dus (eventueel) 's avonds nog terug kan. Eventuele andere parken koop ik dan nog los bij (als we daar zin in hebben). Er gaat dus niet een extra dag van de 7 af. Met 14 dagen Orlando kan ik dus om de dag een ander park doen. Toch?
Mijn advies: neem dan een 10-daags Base ticket. Kost nauwelijks wat extra (sommige aanbieders hebben zels een 6 dagen betalen 10 dagen krijgen actie) en je kunt gaan als je wilt.
Je kan een stempel vragen als je het park verlaat. Daarmee kun je later op de dag het park weer in. Wel oppassen dat je de stempel er niet afwast.
Het is wel een onzichtbare stempel die enkel onder UV licht zichtbaar is dus je kan moeilijk zelf controlleren of je stempel er nog steeds op zit.
Jammer dat ze die niet meer hebben, je kunt tegenwoordig gewoon in en uitlopen
Ook met een one day MYW
Da's dan weer nieuw. Weer wat geleerd :)
Je kunt ze nog wel krijgen hoor, maar je moet erom vragen.
Ze zullen eerst proberen jeer van te overtuigen dat het beslist niet nodig is...
Wil je 'm persé tóch? Dan halen ze even zo'n ding...
Ik vond het altijd wel een stoer idee om met een onzichtbare stempel op m'n hand te lopen :)
Krijg je van mij er eentje voor je verjaardag...
Kun je daarna de hele dag hier in Nederland er stoer mee rondlopen... :mrgreen:
Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?
Hm, 2 dagen voor MK. Ik dacht dat eigenlijk op een goeie halve dag te doen. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon en tegen een uur of 14 naar MK, dat open is tot 22u.
Reden: ik ben al een keer of 10 in Disney Parijs geweest, en ik heb zo de indruk dat meer dan de helft hetzelfde is. De dansende theekopjes, het spookhuis, Dumbo, it's a small world, Pirates, ...
Ik heb maar 3 dagen Disney gepland, en wil dus vooral de "nieuwe" dingen zien, zoals Animal Kingdom en Epcot, waar ik dan telkens een hele dag voor uittrek. De Studio's sla ik dus ook maar over.
Logisch? Of zie ik iets over het hoofd?
Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?
Disney Parijs is niet Disney Orlando. Maar alles kan, ook MK in een halve dag.
Vind het alleen altijd zo zonde - je vliegt de halve wereld over en je gaat het daar dan allemaal half doen..