Niet in de Miami omgeving.Daar zijn geen bemande poortjes meer om cash of met cc de toll te betalen. Je bent dan aangewezen op het toll programma van dollar of je moet zelf een sun pass transponder (groot of klein) met account hebben.
Afdrukvoorbeeld
Niet in de Miami omgeving.Daar zijn geen bemande poortjes meer om cash of met cc de toll te betalen. Je bent dan aangewezen op het toll programma van dollar of je moet zelf een sun pass transponder (groot of klein) met account hebben.
Gisteren nog een naheffing gekregen van Dollar rent a car. 3 boetes was blijkbaar nog niet genoeg, dus nog maar even een 4e in rekening brengen. Vandaag maar weer een email geschreven naar alle partijen. Het is toch echt te gek voor woorden. Grrrrrr!!! Ik laat wel weer weten hoe het afloopt.
Tja, zo zie je maar dat eigenlijk iets kleins is kan resulteren in een hoop ellende.
Maar denk dat niemand voorheen zijn kenteken controleerde met de verhuur papieren en dat nu toch wel gaan doen. Dit kan je bij elke verhuur maatschappij gebeuren.
Hallo
Mijn excuses als er al een topic bestaat over 'Dollar' maar heb gezocht via de zoekfunctie en kwam die niet onmiddellijk tegen.
Dus start ik maar een nieuw topic.
Mijn vraag..
Wij hebben altijd al bij 'Alamo' gehuurd maar nu heb ik gemerkt dat de prijzen van 'Dollar' net iets aantrekkelijker zijn.
Wie heeft ervaring met Dollar?
Wij zouden de auto ophalen in Orlando en afleveren in Miami.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Wij hebben verleden jaar via Dollar gehuurd, maar geen bijzondere ervaringen. Uiteraard werd er geprobeerd ons een upgrade en extra's aan te smeren, maar niet op een vervelende manier. Een keer nee was voldoende in ieder geval. Ook over de auto waren we tevreden.
Ik heb al jaren een auto van Dollar, mede omdat ik meestal via Expedia een combinatie van vlucht, auto en hotel boek.
De combinatie prijs is dan meestal aantrekkelijk, nadeel is dat je via Expedia zo slechts met 1 bestuurder kunt boeken.
Ik heb een Dollar express account en kan zo doorlopen naar de garage.
Met de auto's nooit geen probleem gehad, afgezien 1 keer een aflopende band. Werd zonder probleem omgeruild.
Er wordt geen upgrade aangesmeerd, integendeel. Een keer stond er naast de booth een grote Dodge/Chrysler met een VIP-reserved kaartje erop. Bleek voor mij te zijn, terwijl ik hooguit een intermediate gereserveerd had. Andere keer vroeg ik naar een Ford. Kreeg in de garage een ECHTE. Een Crown Victoria zo'n model waar de politie en sheriff in rijdt. Een echte Amerikaanse bak zonder meerprijs vanaf een standard car.
Voor komende oktober weer via Expedia een Dollar intermediate gereserveerd met nog een coupon voor mogelijk 1 klasse gratis upgrade.
Hartelijke dank voor jullie antwoorden...
Toen we indertijd voor de eerste maal bij alamo boekten was dit ook met enige voorzichtigheid en terughoudendheid.
Dus gaan we de sprong wagen en bij dollar huren. Wij huren steeds via usareisen.de en zij zijn momenteel goedkoper dan alamo.
Penpe; Voor de midsize SUV zou ik bij Dollar 764,13 € betalen en bij alamo 834€. Dus een kleine 70€ verschil. Daarmee kan ik volgens mij al eens gaan tanken. De voorwaarden zijn helemaal dezelfde.
Bij beiden kan zoawel ik als mijn man de auto besturen en hebben we een volle tank gratis. Voor de duidelijkheid beiden op de website: usareisen.de
Knaapje; van jou bericht wordt ik helemaal blij. :-) Dank je om je ervaring te delen.
Kan ik gewoon op de website van dollar zo een account aanvragen of heb je dit op een andere manier verkregen?
Groetjes
Dollar express member wordt je via de site, gewoon aanmelden en even je lidmaatschapskaartje printen.
Alhoewel je tegenwoordig vaak een auto uit de rij moet halen mag je wel de balie op de luchthaven voorbij lopen en direct naar de balie in de garage doorlopen waar je zelden hoeft te wachten voor je aan de beurt bent.
Een kleine aanvulling:
Gelijk uit de rij een uitzoeken is op diverse luchthavens bijv. op MCO.
Vorig jaar op JAX stond er een auto klaar en daarvoor op PNS stond er ook een klaar en als bovenbeschreven ook op MCO stond er een keer een voor mij klaar, waar ik alleen maar blij mee was.