Re: Universal Studios & Islands of Adventure
die save 10 off the gate price gaat over online aankopen dus is het niet zinloos alleen geldt dit voor de multi-day tickets en die hoef ik niet :-)
We doen 2 dagen park ivm beperkte tijd in florida dus wil ik 1 dag epcot en 1 dag universal studio's :-) - als ik nu de tickets al aanschaf heb ik straks daar weer 200,- dollar extra te besteden (omdat het niet uit mn dag-budget is :-P) aan souvenirs en andere leuke vakantie zaken!
Als je op de site van een aanbieder als Maple Leaf kijkt dan zie je dat de verschillen minimaal zijn:
1 Day Universal Orlando
Gate Price: $87.33
Our Price: $86.50
Echt besparen doe je pas met Multi-Day passes..
Wij zijn afgelopen mei 1 dag naar IoA geweest en hoewel het niet erg druk was bij de kassa's, hebben we toch errug lang in de rij gestaan, dit kostte ons minstens een half uur.
Als ik een advies mag geven, zou ik van tevoren vast tickets kopen, zodat je gelijk door kan lopen naar de turnstiles. Dit zou ik de volgende keer zeker doen.
Groetjes,
Audrey
thanx voor je tip! zullen dat dan maar doen...via de website kun je e-tickets bestellen, ideaal!
hebben wij ook gedaan, ideaal
je stapt dan zo het park binnen,want aan de turnstilles(ofhoeheten die dingen:-() gaat het heel vlot
Vandaag bij undercovertourist 4x Universal 3-Day Base Ticket Plus Wet 'n Wild besteld. 144 pp. Met daarbij touwens nog een 4x ticket voor Kennedy Space. Tickets komen binnen op 15 juni. Ben benieuwd:)
Ik heb wel een vraag. Nu kan je zo'n mooie flex ticket kopen voor 14 dagen. Is er ook zo iets voor het parkeren te koop? Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Daan
Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?
Neen, dat is er niet. Met een jaarkaart heb je geen parkeerkosten. 't Is dus een kwestie van rekenen......
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli. Zijn er florummers die via de ticket bureaus wel express tickets hebben gekocht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
baluga
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli.
De Express Tickets zijn gewoon te bestellen hoor, juist in juli. Voo $ 55,99 pp weet je alles voor een dag en twee p[arken.
http://img269.imageshack.us/img269/4...suniversal.png
Uploaded with ImageShack.us