Werkt hetzelfde als bij Alamo... Melden op de cruise terminal en je wordt door hun naar de luchthaven gebracht...
Afdrukvoorbeeld
Werkt hetzelfde als bij Alamo... Melden op de cruise terminal en je wordt door hun naar de luchthaven gebracht...
Ik heb even een vraag over autohuur in Orlando.
Wij hebben een auto gehuurd bij Alamo via e autohuur.
Nu heb ik ergens gelezen dat de wachttijden bij Alamo erg lang zijn.
Wij komen 's avonds om 19.35 aan in Orlando.
Kan iemand mij iets vertellen over de wachttijd op dat tijdstip? Ik denk nl dat wij tegen die tijd aardig uitgewoond zijn en graag zo spoedig mogelijk naar ons hotel willen.Is er eventueel een mogelijkheid om het één en ander vast via internet te regelen?
Graag jullie ervaring.
Wilma.
De wachttijden kunnen variëren van 30 minuten tot bijv. 120 minuten...
Het enige wat je kunt doen is heel volgzaam in de rij gaan staan en wachten tot je aan de beurt zijn. :lol: :lol: :lol:
Je kunt niets van te voren regelen, bijv. via internet...
Wat je wél kunt doen is (wat wij altijd doen) koffers ophalen dan weer terug naar boven, richting Food Court.
Wij eten daar altijd iets en doen dit écht op ons gemak... laat is het toch al... :D (bovendien krijg je op de korte vlucht in de regel ook al geen eten, dus een beetje voedsel gaat er dan wel in)
Daarna gaan we pas weer 2 verdiepingen naar beneden naar de car-rental...
Vaak zijn de rijen dan wat minder lang... :D
Één voordeel heb je... Iedereen :D staat te wachten...
Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie.
Jammer dat we niks via internet kunnen regelen maar we hopen er maar het beste van. De wachttijden die jullie noemen, vallen ons nog mee. Ik had langere wachttijden gehoord. Eten doen we in Washington waar we een tussenlanding maken. Daar slaan we ook wat in voor de korte vlucht. We hebben daar ruim 2 uur de tijd dus dat moet lukken.
Wilma.
Hoeveel totale tijd hebben jullie is op Washington Dulles???
2 uur en 13 minuten exact.
Hoi Jan en Wilma,
Als de één bij de band blijft om de koffers op een trolly te laden, en de ander loopt vast richting Car-rental, ben je de meute voor.....
En als één van de eerste aan de beurt ;-)
Succes, Remco
Behalve wanneer iedereen ook de auto wil besturen...
Dan moet iedereen op het contract en tekenen...
Of je huurt eens niet bij Alamo:-P Bij de andere verhuurders (althans bij Budget) was ik de vorige keer zo aan de beurt, terwijl er bij Alamo een giga rij stond.