Vergeet SunPass niet uit huurauto te halen
Ik weet niet of dit een apart topic kan/moet zijn, anders moet deze maar verplaatst worden.
Vorig jaar met de kerst hadden wij voor de eerste keer de SunPass Mini gekocht en dat werkte prima. Alleen bij het inleveren van de auto, zijn we vergeten de sticker eruit te halen. Geen probleem, dacht ik nog, ik verwijder gewoon de auto uit het systeem en geef aan dat we 30 december de US weer verlaten. Zo gezegd, zo gedaan.
Maar aangezien we bijna weer gaan, ging ik mijn account eens bekijken. Ook omdat mijn ouders er zitten, die kunnen er dan ook gebruik van maken. En ik heb een nieuwe SunPass Mini binnen inmiddels. Toen ik ingelogd was, zag ik tot mijn verbazing dat ik $ 75 rood stond :shock: ! Ik voelde de bui al hangen natuurlijk ...
Gebeld met SunPass, en inderdaad, de maanden januari tot juni 2011 is er lekker gebruik gemaakt van mijn sticker. Ondanks dat ik de auto uit mijn account had gehaald, blijft de sticker actief, totdat mijn account geblokkeerd was in juni. Er blijkt ook sinds juni ook al een incassobureau op gezet te zijn; maar die hebben mij niet kunnen bereiken. Ik heb wel de juiste naam op het account, maar het adres van de villa indertijd. Die heeft mij nog niets laten horen, maar hij zal toch wel een berichtje gehad hebben, vermoed ik zo ...
Nou ja, ik doe maar even niets, en vraag maar een nieuw account aan. Maar dus wel even de waarschuwing hier, dat je het echt niet moet vergeten, en als je dat wel doet, dan SunPass bellen om het account te blocken .... Niet zo'n slimme actie van mij :oops:
Re: Vergeet SunPass niet uit huurauto te halen
Hoi
Ook wij waren vergeten de pas er uit te halen. Toen we in het vliegtuig zaten kwamen wij er achter.
Ook bij ons was er ruim $20,- afgeboekt, die we niet meer terug kregen.
Voor iedereen, haal je pas uit de auto scheelt je een hoop ellende.
Anthonie