Homeaway, huis nr. 624745
Huis is nog vrij in jullie periode, prijs is ook aangenaam. Wij hebben hier een paar jaar geleden gezeten, was voor ons een fijn huis.
Afdrukvoorbeeld
Homeaway, huis nr. 624745
Huis is nog vrij in jullie periode, prijs is ook aangenaam. Wij hebben hier een paar jaar geleden gezeten, was voor ons een fijn huis.
Homeaway.nl Property Woning 144091Rond de 200 per nacht met eventueel mogelijkheid om zijn boot te huren huis is super netjes!
Hallo allemaal,
wij zijn nog op zoek naar een leuke villa rondom Kissimee voor de periode van 30 juli t/m 18 augustus.
mocht iemand zijn villa willen verhuren in deze periode of iemand nog leuke tips heeft voor een villa dan horen we het graag...
gr,
Dave
helaas [ voor jou dan. voor ons iets minder ] ik zit er zelf in vanaf 18 juli tot en met 13 aug.
We dachten dat we het allemaal mooi op tijd geregeld hadden voor de zomer vakantie , een mooie villa met zwembad op het zuiden , vlucht en een auto.
Tot mijn schrik kreeg ik gisteren een mail dat onze gehuurde villa verkocht gaat worden en dat onze reservering geannuleerd moet worden ( geboekt in september 2014) .
Gelukkig heb ik toch nog een mooi appartement kunnen vinden in bella piazza helaas geen villa met eigen zwembad maar het is niet anders.
Heb je al gekeken op sites zoals : www.homeaway.com of www.vrbo.com of www.lastminutevillas.net ?
Wij zijn net terug uit Florida. Via een tip van hier een villa gehuurd in Regal Palms te Davenport via Ria en Paul ( de eigenaars).
Erg goed bevallen!!! Huisje fijn, contact goed en niet te ver van alle pretparken!!
http://www.orlando4funinthesun.com/
Wij hebben tot morgen een huisje in de Sandy ridge community in Davenport. Via home away. Wij genieten hier volop!
Vertel????
1 in juni en 1 in september?