@ Calypso
Bedankt ik ga er voor kijken
Afdrukvoorbeeld
@ Calypso
Bedankt ik ga er voor kijken
Hoi
We willen graag naar mijn cruise vanuit Miami een auto huren. Nu ben ik aan kijken welke autoverhuurder auto's verhuurd in de haven van Miami.
Nu zou dat bij Sunnycars kunnen als ik het goed begrijp. Dit is wat ik dan te zien krijg:
Miami/Port of Miami
Bus Stop from/to airport · FL 33142 Miami/Port of Miami
Bedoelen ze hier mee dat ze een kantoor in de haven hebben of niet?
Normaal huren we altijd een auto rechtstreeks van het vliegveld dus ik heb heb hier geen ervaring mee.
Thanks voor de hulp.
Greetz
Sinds dit jaar kun je "One Ways" (Ophalen in de ene stad en terugbrengen in de andere) uitsluitend nog maar boeken van of naar een luchthaven.
Maar ik breng hem ook weer terug in Miami dan wel op het vliegveld. Of bedoel je dit niet?
Oh so... Dat bedoelde ik inderdaad... :oops: (sorry)
Dan is het geen enkel probleem.. zolang de naam van de stad maar hetzelfde blijft... :D
Oke dat zou heel goed uitkomen.
Maar betekend dit>> Miami/Port of Miami
Bus Stop from/to airport · FL 33142 Miami/Port of Miami
Dat er dan een kantoor in de haven is? Omdat er iets staat van Bus stop. Begrijp dat niet helemaal.
Thanks voor de uitleg :D
Sunny cars is toch een broker, geen verhuurder? Zij hebben helemaal geen kantoor, als je bij hun boekt krijg je een auto van één van de grote verhuurders, meesal Alamo, Dollar of ....
Het beste kun je dus navragen aan Sunny Cars bij welke verhuurder je ze onder willen brengen en of die een kantoor in de haven heeft.
Het gaat helemaal een beetje veemd...(het gaat heel omslachtig) je dient je daar te melden (Cruise Terminal) er zit een piepklein Alamo kantoortje...
Die laden je in een busje en die brengt je (je raadt het al) naar de luchthaven...
Eigenlijk een onzinnig gedoe... Maar het is niet anders...
Klopt Sunnycars in inderdaad een broker . Vorig jaar hadden we via hun National.
Maar dat terzijde vroeg me gewoon af wat ze nou precies bedoelde. Maar is wel een goed idee omdat even bij Sunnycars na te vragen. Dacht alleen dat misschien iemand ervaring had met een huurauto op te halen op de haven.
Greetz
Oke Corrus. Dan ben ik al wat wijzer! Bedankt!
Op de site dollar.com staat voor Miami ook een locatie als "cruise only pick up". Het adres is hetzelfde als op de luchthaven.
Ik weet niet wat het allemaal inhoudt, maar wellicht is het bij dollar na te vragen.
Knaapje