Re: Vliegen met United Airlines / TED
nou dat is helaas echt jammer,bedankt voor je zeer snelle reactie,enuh dat wordt helaas weer betalen hahaha.weet jij mischien wat je nog meer kunt doen met die miles ????? en hoeveel heb je er ongeveer nodig voordat het een beetje interesant wordt en je er wat mee kunt
gr diana
hoeveel moet je betalen om te upgraden naar economy plus p.p? (bij United airlines)
Ongeveer EUR 80,- per persoon per enkele reis.
Dit geldt alleen voor de continentale vlucht (de lange vlucht)
Hoe kan je eigenlijk miles krijgen voor al geboekte huurauto's en hotels?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Ongeveer EUR 80,- per persoon per enkele reis.
Dit geldt alleen voor de intercontinentale vlucht (de lange vlucht)
Is het verhoogd dan ? Ik heb voor Feb. (en al meer) €65,- p/p/p/r betaald.
Of $95,- al naar gelang van waaruit geboekt wordt.
Je kunt ook een abo-tje nemen, maar voor zover ik begrijp geeft dat nog geen exclusief recht dat je E-plus krijgt toegewezen. Dus vandaar maar los boeken.
Citaat:
Ta2 Gerrit
Is het verhoogd dan ? Ik heb voor Feb. (en al meer) €65,- p/p/p/r betaald.
Of $95,- al naar gelang van waaruit geboekt wordt.
Je kunt ook een abo-tje nemen, maar voor zover ik begrijp geeft dat nog geen exclusief recht dat je E-plus krijgt toegewezen. Dus vandaar maar los boeken.
Als je een abbo neemt kun je ten tijde van boeking gelijk je stoelen vastleggen in de e+ klasse.
Dus dan heb je ook definitief je stoelen.
Citaat:
Yvet
Als je een abbo neemt kun je ten tijde van boeking gelijk je stoelen vastleggen in de e+ klasse.
Dus dan heb je ook definitief je stoelen.
Precies, kosten $ 349,00 per jaar voor 2 personen, de kosten voor een enkeltje is nu al $ 97,--p/p.
Citaat:
sonja
Precies, kosten $ 349,00 per jaar voor 2 personen, de kosten voor een enkeltje is nu al $ 97,--p/p.
Klopt, wij hebben nu voor het 2e jaar achtereen zo'n "abbo" en het is echt
goedkoop, zeker als je 2x per jaar vliegt ;)
Groetjes,
Pieter & Petra
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar voor zover ik me kan herinneren is de standaard ruimte bij United net zo groot als de comfortklasse van Martinair.
Gewoon blijven zitten waar je zit, dus. Of je moet wel erg ruim willen zitten, pak dan E-plus.