-
Re: Tolwegen / SunPass
:integrity auto finance kun je opzoeken via Google. Dan kom ik uit in Oklahoma, bij een verkoper van tweedehands auto's.
Ik denk dat je het beste heel snel contact kunt opnemen met je bank of creditcard instelling om te laten bekijken of er iets niet goed gaat.
-
Ik heb ook gegoogled met Florida erachter en ze zitten ook in Jacksonville.
-
Ik kwam er met googelen niet uit. We zijn in allebei de steden niet geweest. maar op dit moment al een de lijn met Visa.
-
OK dus als ik het goed begrijpt ben een beetje onzeker.
1 Alamo auto huren
2 melde bij alamo credit card nr geven
3 rijden maar over de tol wegen
nu mijn vraag geldt dit voor alle tol wegen in florida ?
-
1, 2 en 3; ja, ja (moet zowiezo vanwege de "borg") en ja. Verder niks en nada.
Dit geldt voor nagenoeg alle tolwegen in Florida behoudens enkele private roads, waar je of; waarschijnlijk nooit zult komen, of; het heel duideijk aangegeven staat. Dit geldt dan als een soort toegangsprijs naar een bepaald gebied.
De tollroads staan keurig met prijs (en betalingsmogelijkheid) in een lijst op Wikipedia.
-
Nou makkelijk toch
conclusie is een auto huren bij alamo
thanks nog 8 maanden pffff
-
Hey hier een vraagje vanuit Fort Myers.
Wij hebben nog een bedrag van 8,84 Dollar op onze transponder staan en willen nog naar Sanibel/Captiva - Naples door de everglades naar Key West en dan terug naar Miami etcetera. Ik weet dat ergens in het Florida Forum een lijst staat met bedragen per tolweg, maar kan hem niet vinden, iemand enig idee waar ik deze vinden kan, zodat ik ongeveer weet wat ik nog bij moet storten op onze sunpass?
Alvast bedankt
Ow ik zag dat ik vanaf 10 dollar kon storten dus heb er gewoon 10 Dollar opgezet denk dat er nu wel weer even genoeg opstaat. Maar als iemand de link naar de tolwegen prijzen nog weet zou wel fijn zijn. Thanks
-
Tessa35,
Hier de link met de calculator.
Prettige reis.
-
thanks voor de link, maar daar kom ik niet helemaal wijs uit het lukt wel wat, maar kan niet alles aangeven.... Dacht dat iemand hier op het forum bedragen vd tolwegen had vermeld..
-
Drie berichten naar boven staat mijn link naar een Wiki lijst met bedragen.