Re: Villa huren op rustig park
Wij hebben in de meivakantie een villa gehuurd in Indian Point.(kissemmee)
een gewone community, vlakbij de Wallmart (heel makkelijk) en een zeer centrale ligging voor alle atrakkties.
kijk op de sites met villa aanbod goed op de foto's en dan zie je vanzelf wat je uitzicht is!! Wij hadden ook gekozen voor begroeiing aan de achetrzijde en geen buren in het zicht. Goed kijken!!
succes met de voorbereidingen
Ik vind alleen de wijk India Point aardig achteruit gaan de laatste maanden... (het begint er een beetje onverzorgd uit te zien) en zie daar steeds vaker "tokkies" volk...
En da's jammer... want het was een redelijk mooie wijk
Wat zijn volgens jullie de beste wijken/communities om een villa te boeken op dit moment?
Gr.
Guido
- Sandy Ridge
- Aviana
- Solana
- Highlands Reserve
- Hampton Lakes
en eigenlijk zijn alle communities langs Hwy27 en Celebration en Champions Gate
wel goed.
Groetjes,
Petra
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
PENPE
- Sandy Ridge
Nou Sandy Ridge???
Ik lees weleens mensen helemaal lyrisch schrijven zijn over deze community, maar ik vond het helemaal niets...
Slecht onderhouden... meer leegstand dan ergens anders... ik vond het helemaal niets deze afgelopen zomer.
Veel mensen buiten aan het sleutelen aan hun auto's...
In sommige watertjes stond het schuim op de oppervlakte... (dat zegt mij al genoeg,)
Hoi Flufjuh
we hebben geboekt via www.sunnyfloridavillas.com
4664 prairie point boulevard kissemmee.
we waren met 6 personen en vonden het geweldig. volop ruimte alles aanwezig en een heerlijk zwembad. met de wijk heb je verder niets te maken en we hebben van niemand "last"gehad.
succes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Guido
Wat zijn volgens jullie de beste wijken/communities om een villa te boeken op dit moment?
Gr.
Guido
Daar kun je zo maar 300 verschillende antwoorden op krijgen, lijkt mij :lol:
Iedere community heeft zo zijn dingen. Maar vooruit, dicht bij Disney; Windsor Hills, Windsor Palms, Indian Creek, Indian Ridge (al vind ik de laatste wat minder).
Maar ook in Indian Wells, Laguna- en Royal Palm Bay hebben we ons goed vermaakt.
Evenals de laatste keren in good ol' Lindfields. Take you pick.
wie kan ons iets vertellen over Windsor Palms villa's (te boeken via USAfunvacations).
Leuke omgeving? rustig? directe achterburen waar je volop van kunt genieten? wij horen graag jullie bevindingen!
Wij hebben ons daar goed vermaakt, aan de Sun Palm Way. Rustige gated community, met veel vermaak rond het Clubhouse.
Aan de buitenring heb je geen achterburen, dus ook geen genieten :-), maar wel uitzicht, al is dat aan één kant wel op de nieuwe tolweg.
Wij hadden wel achterburen, gescheiden door een muur, dat wel, maar hebben er geen moment iets van gemerkt. We vonden het een lekker rustige community, niet al te ver van Disney en de Formosa Gardens shopping & dining. Aanrader.
sus, afgelopen zomer in Windsor Palms verbleven, mooie afgesloten commnity. Keken met onze villa op de condo's. Als je met kinderen komt kunnen zich goed vermaken in het clubhouse, met een grote gameroom met arcade en Wii. Ook een groot zwembad en een klein supermarktje.