waar kan je dat overzicht vinden met info over de periodes??:-P ik kan het nergenst vinden...
Afdrukvoorbeeld
waar kan je dat overzicht vinden met info over de periodes??:-P ik kan het nergenst vinden...
Bedankt Teleton! :-)
@Natascha666 : deze vindt je terug op de website van Universal wanneer je de express pas wenst aan te kopen. Dan zie je alle periodes mooi verschijnen:
https://secure.universalstudios.com/...x?CG=UO&C=UUEP
Hallo,
Ik ben voor het laatst 2 jaar terug in Island of Adventure geweest. Nu ben ik aan het kijken op de site van Universal voor ticktes voor 1 dag Island of Adventure. (Willen ook niet meer dagen)
Nu zie ik dat een ticket incl tax $89.48 pp kost. Nu weet ik niet wat momenteel de ticket prijs is bij de kassa van het park zelf? Denk niet dat het echt de moeite waard zal zijn om ze van te voren te bestellen?
Groet Carmen
Het is in andere (een waarchijnlijk ook in deze)topics al meer gezegd;
Dagtickets kun je het beste aan de kassa van het betreffende park aanschaffen.
Het zijn e-tickets. Dus als je zeker weet dat je gaat kun je ze net goed van te voren kopen. Thuis uitprinten en je kunt direct doorlopen bij de ingang.
Thanks allebei! Moet eerlijk toegeven dat ik te lui was om de hele topic te gaan doorlezen!
Groeten
Hebben jullie ook ervaring met kaartjes 'aan de deur' kopen. Ik wil namelijk ook kaartjes voor Universal Studios kopen, maar kan ze nergens goedkoper kopen. Is het ook zo dat je veel sneller binnen bent als je de kaartjes via internet al gekocht hebt? Of maakt dat niet zoveel uit?
Kaartje van te voren kopen is thuis printen en direct door lopen naar de poort. Daar scannen ze je printje en je mag naar binnen. Veel sneller zal het niet worden denk ik :)
Ja ok, dat is mooi! Maar moet je vaak lang in de rij wachten als je daar ter plekke nog een kaartje wilt kopen? Of valt dat doordeweeks ook wel wat mee?
Tsja, moet je door de weeks vaak lang in de rij wachten bij Albert Heijn....Soms zit het mee, soms zit het tegen. Tijdens een bezoek aan een themapark sta je al genoeg in de rij; voor de kaartcontrole, voor de security check, voor de attracties, voor een ijsje of de lunch. Waarom dan nog eens het risico lopen als je je tickets vooraf kunt kopen? En aan de poort zijn ze ook nog eens duurder......