Inderdaad, deze zijn 14 dagen geldig van 1e gebruik en onbeperkt voor alle parken, zwemparken, Disneyquest, Disney WWofSports,etc. Kosten 164 pond voor volwassene.
Afdrukvoorbeeld
Inderdaad, deze zijn 14 dagen geldig van 1e gebruik en onbeperkt voor alle parken, zwemparken, Disneyquest, Disney WWofSports,etc. Kosten 164 pond voor volwassene.
Hoi allemaal,
Even een vraagje over de 10x Hoppertickets. Stel dat ik na Magic Kingdom later op de dag nog naar Epcot ga, dan lijkt het mij logisch dat er dus 2 entrees van de 10 afgaan. Maar is het dan niet zonde om zo'n Hopperticket te kopen? Je kan dan toch beter voor elk park gewoon een hele dag uittrekken, zodat je het maximale uit je entree haalt?
Dan zijn deze Ultimate Tickets toch 'voordeliger' dan een 10x/14 dagen Hopper ticket? Daar betaal je rond de 200 euro voor, en voor de Ultimate rond de 210. Voor die 10 euro meer heb je dan dus 14 dagen onbeperkt toegang als ik het goed begrijp. Of mag je met het Ultimate Ticket niet 'hoppen', dus 2 parken op 1 dag bezoeken?
Met de Hopper lever je per dag 1 ticket in. Je kunt hiervoor, als je dat wil, alle vier de parken bezoeken.
Oh oké, dat had ik dan verkeerd begrepen. Dan is dit toch wel handiger dan zonder de Hopper optie. Alhoewel ik in een ander topic de Ultimate Tickets zag staan, die me dan weer nog beter lijken dan een Hopper. :) Wat een gezoek allemaal haha.
Bedankt in ieder geval voor je antwoord!
Het Ultimate ticket is 14 (of 21) dagen het ultieme Disney-ticket. Je kunt alle dagen de grote parken in, hoppen dat het een lieve lust is en bovendien heb je alle dagen ook nog toegang tot de zwemparken van Disney, DisneyQuest, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports.
Terwijl je met een "gewoon" Disney Your Way ticket met hopper-optie "maar" maximaal 10 dagen binnen 14 dagen de grote vier parken in kunt. Da's 4 dagen minder Disney-pret en geen toegang tot de "extra's" zoals hierboven genoemd.
't Is een keuze ....8-[
Bedankt Michael. Aangezien wij er 21 dagen verblijven, denk ik dat ik zelfs voor het Ultimate ticket voor 21 dagen ga. Scheelt niet eens zo heel veel, en dan kan ik gewoon mijn hele verblijf in Orlando naar Disney wanneer ik maar wil. Ik word al blij bij het idee haha.
Tevens speel ik nog met de gedachte om 1 jaarpas aan te schaffen en 1 Ultimate ticket. Zo'n jaarkaart is wel wat duurder, maar dan kun je wel minstens 14 keer gratis parkeren (toch zo'n 140 dollar) en krijg je ook nog korting in de restaurants.
Twijfels, twijfels.....
Ga je dan 14 dagen iedere dag in WDW zitten...
En de andere parken dan of shoppen?? vaak is buiten het park voordeliger om te eten...
En die twijfels... je zal toch eens moeten beslissen...
Je hebt toch wel, neem ik aan, toch wél al geboekt hoop ik...
Nou, misschien niet iedere dag, maar we zijn er drie weken, dus toch zeker wel vaak. En qua andere parken willen wij alleen Seaworld en de Universal parken bezoeken, dus dat zijn maar 3 dagen. 21-3 is 18 dagen Disney.... ;)
En nee.... ik heb nog niet geboekt, is dat erg dan?
Inderdaad gezoek en gepuzzel. Ik zelf twijfel of ik de tickets bestel bij UCT of gewoon ter plaatse koop bij Disney. Ok het scheelt in mijn geval (twee pp) iets van 20 € maar zie op tegen het wachten via de post. Stel dat er iets mis gaat etc.