Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Vandaag weer geprobeerd. Ik bood $ 75 en $ 80 op 4 ster in Universal. Bij $ 80 kreeg ik aanbod dat ik met $ 22 kon verhogen en dan hadden ze iets voor me. Dan weet je al zo goed als zeker dat het prijs is \\:D/ !
Ik sloeg het aanbod af, en verhoogde tot $ 85 en ja hoor ! Ik had graag Renaissance Resort gewild (daar krijg ik altijd upgrades), maar het was de Peabody. Helemaal niets verkeerd mee natuurlijk, ik ben hartstikke blij ! Dus 18 tm 20 juli zitten we in de Peabody :mrgreen: ! Ideale lokatie voor Discovery Cove, Seaworld en Acquatica (enige wat we gaan doen die dagen) ! Is natuurlijk echt voor niets voor dat hotel.
Heb zojuist The Peabody gekregen voor $ 75.- voor de nacht van 7/8 juni en voor $ 85.- voor de laatste nacht in Fl. de nacht van 13/14 juni.\\:D/\\:D/\\:D/
Welke regio en classificatie kiezen jullie voor het peabody, die wil ik ook nog graag toevoegen aan mijn lijstje.
Mooie deals vandaag...
Voor Orlando doe ik altijd, Resort en als rebid een 4 sterrenhotel.
Zou het daardoor komen dat ik de Peabody nog niet heb kunnen winnen?
Arie,
Peabody is redelijk makkelijk te krijgen. Zoals Mattrob al zegt 4 sterren bij Universal en bij de rebids een regio erbij pakken die geen 4 sterren of resorts heeft. Dus bijvoorbeeld Kissimmee, West Disney Area, Winter park enz.. Als het je niet lukt de Peabody te krijgen kun je even op de site van de Peabody zelf kijken of er nog kamers vrij zijn. Als er grote conferenties zijn is het vaak het geval dat het hotel vol is en zul je de Peabody niet winnen.
Succes met bieden.
Orlando OMNI resort gewonnen op 29 en 30 juli voor $95,-. Vorig jaar hier ook geweest. Prima hotel met leuk zwembad en lazy River.
Herinner ik me nog, dat je er naar toe ging.
Goed vooruitzicht heb je.
Gewonnen voor 65 dollar per nacht, Hyatt Coral Gables. Hebben hier 13-15 juli twee kamers voordat we weer huiswaarts gaan.
Gisteren nog tot 75 dollar geboden en niente, blijft bijzonder priceline.
Didier
Heerlijk hotel, didierc, zwembad op de 5de verdieping, ze boekte ons in een suite.