Om dan maar een vraagje terug te stellen, waar staat bij jou verified by visa? Of heb je via Expedia geboekt? Bij mij staat er alleen confirmed namelijk.
Afdrukvoorbeeld
Om dan maar een vraagje terug te stellen, waar staat bij jou verified by visa? Of heb je via Expedia geboekt? Bij mij staat er alleen confirmed namelijk.
http://img404.imageshack.us/img404/87/screenhrr.jpg
Staat bij de Reservation Details bovenaan.
Heb wel even wat PD weggehaald.
Dat "secured by my Visa" wil alleen zeggen, dat je National je boeking en betaling gegarandeerd hebt met je genoemde Visa card.
Voor jezelf geeft het geen zekerheid, bijv. de boeking gehonoreerd wordt,volgens mij.
@knaapje
Helemaal mee eens, ik zie de meerwaarde ook niet zo gauw, maar Axzel vroeg het, en bij hem stond het niet had ik begrepen. Ik heb bij boeking gelijk al mijn gegevens doorgegeven.
Ik heb ook niet geboekt met visa! ;)
Ah, vandaar, we zijn eruit!:)
Nou ze zijn eruit bij NationalCar rental dit staat op alle reacties op facebook:
National Car Rental we apologize for the delay in responding to your post. Please disregard the cancellation notice and know that we will honor the original international rate booked online. You should receive an email with additional information, but please email us at care@nationalcar.com with your contact information and reservation number so we can work out the details. -Carol
Whhaa, gaat het toch nog goed komen????
Alvast een kein voorzichtig ..Joepie? ;)
Ik ben benieuwd, heb nog geen bericht terug gehad van ze...maar we duimen gewoon verder!! :p