Ja hoor Lea, Alamo is 24 uur per dag open.
Geen enkel probleem hoor!
Afdrukvoorbeeld
Ja hoor Lea, Alamo is 24 uur per dag open.
Geen enkel probleem hoor!
Nou, dat valt wel weer mee, alleen het idee om na 12 uur snachts nog die sleutel op te moeten gaan halen is weer een ander verhaal.
Maar we wachten af hoe alles gaat lopen.
Alamo is niet 24 uur p/d open, zoals ik 20 berichten terug al gemeld had :-)
Na 12 uur is geen probleem, het probleem ligt net voor 12 uur. TGFG ;-)
(PS de tijden voor MIA en MCO zijn hetzelfde)
Ha ja zien wel meende het al ergens gezien te hebben,
Beste is dus ons niet te melden om 23.59 want dan zijn ze dicht hihi
Laten we het hopen dat al dat gedoe niet nodig is, sta dan liever om 8 uur s'avonds wat langer in de rij dan wat er nu allemaal gaande is met al die vertragingen.
Net terug van 3 fantastische weken Florida. En ... zoals gebruikelijk weer het gezanik bij de Alamo-balie (de Equinox met de super-all-inclusiv) dat ik een te kleine auto gehuurd zou hebben (he collega, dit gezin gaat maar liefst drie weken in dit kleine autootje rijden ...). Krijg je een Jeep mee waar ook je buren in kunt meekunnen (stel dat ik dat had gewild). Vervolgens gaat het olie-lampje branden (na twee weken) en kunnen we de auto op Orlando omruilen zonder problemen tegen een enorme Outlook Awd. De eerlijkheid dient te vermelden dat de eerste auto (Jeep Liberty), niet de drie extra aangeschafte koffers had kunnen meenemen naar Miami. In dat geval was de Equinox (vergelijkbaar de Jeep dus) te klein geweest en had de dame gelijk. Omruilservice was uitstekend en heel snel geregeld, we gingen van Orlando naar Cocoa Beach, dus kwamen langs Orlando Airport.
Ik ben gisteren teruggekomen uit Orlando, had een full size geboekt bij Alamo. Heb werkelijk geen enkele vraag gehad van de dame achter de balie, niet over een upgrade van auto, of verzekering, geen NAV, geen kinderstoeltje. Kon zo in de garage een auto uitzoeken uit de full size klasse. Was een beetje benauwd geworden door alle ´deeker´ verhalen.
Afrekening was uiteindelijk ook 50 USD lager dan in eerste instantie ingeschat door Alamo.
Wij hebben tot nu toe geen problemen gehad met Alamo, kregen wel wat vragen over een upgrade, maar verder niks extra's genomen.
Nu heb ik echter wel een vraag over het terugbrengen, de hoeveelheid benzine.
Ik heb 2 folders gekregen. In het Nederlands, in de ene folder staat dat terugbrengen met een lege tank geen probleem is, want dat zit bij de prijs inbegrepen. Echter staat in de andere folder dat de auto ook weer moet worden afgeleverd met een volle tank.
Lekker onduidelijk dus.
Heeft er iemand ervaring mee hoe het werkelijk zit??
Groetjes
De lege tank, want de volle tank is al betaald, hetzij prepaid (gold of superiklusiv plus) of bij aanvang van de huurperiode ter plaatse (Europeanen regel).
Dus, inleveren met nog ongeveer 3 druppels benzine er in ;-).
Wij hebben altijd de auto ingeleverd met een lege tank en nooit opmerkingen hierover gehad.
Ook staat er altijd een stempel "return empty" op het contract, moet er wel bij zeggen dat wij altijd Alamo Gold nemen.
En Ta2Gerrit was me weer voor, hahaha
Groetjes,
Pieter & Petra
Oke bedankt mensen! Ik heb ook Alamo Gold pakket overigens. Ik lever hem dan inderdaad met een lege tank in :)