^^^ik dacht dat ze je misschien kwamen halen met een busje van alamo
Afdrukvoorbeeld
^^^ik dacht dat ze je misschien kwamen halen met een busje van alamo
Amaai, dat zou inderdaad best wel eens kunnen :-k
eens kijken of er iemand met het verlossende antwoord komt ..
ik heb juist op disboards gekeken en inderdaad ze komen je ophalen in je resort en ze brengen je terug nadat jeje auto hebt binnengebracht perfect voor ons dus .
Nu alleen nog weten of de magical express zijn werk goed doet
er is momenteel een aanbieding bij alamo.de op huurauto`s in usa
ik neem aan dat de voorwaarden ed gewoon gelijk zijn aan nederland
op die site heb ik afgelopen jaar geboekt, ik neem aan dat het via alamo.de het zelfde werkt, en ik niet voor vreemde verrassingen kom te staan .... toch ?
Gewoon even een telefoontje naar Disney Car Care om een afspraak te maken voor een tijdstip en ze komen je dan ophalen bij het Disney hotel waar je logeert.
Waarom Care Care en geen Disney Dolphin?
Ze hebben bij Disney Car Care een véél grotere keuze dan bij Dolphin...
En om het compleet te maken:
Citaat:
Alamo® Rent A Car, the Official Rental Car of Walt Disney World Resort, has locations at the Orlando International Airport and at the Car Care Center near the parking exit of Magic Kingdom theme park. For Emerald Club customers, National Car Rental® also has a location at the Car Care Center. Shuttle service to and from your resort location is provided 7 days a week, Monday through Friday from 6:00 a.m. — 8:00 p.m. and Saturday and Sunday from 8:00 a.m. — 6:00 p.m. (holiday hours may vary). Shuttle service should be scheduled at least one hour in advance.
From the U.S. and Canada call:
Alamo and National shuttle service: (407) 824-3470
heeft er iemand al ervaring met volgende website :
http://www.cheap-car-rental.com/
opmerkelijk goedkoper dat de concurrentie voor een ford mustang...en voor zover ik kan lezen ...ook incl. verzekering enz.
Ik heb er even naar gekeken en ben er niet kapot van. Want:
Nee, het is geen Mustang die je huurt, maar de categorie Convertible (waarbij ze je lekker maken met een Mustang als voorbeeld).
Toch maar even verder gekeken: de kosten.
Voor een week (bijv. 1-7 t/m 8-7) met platinum-pakket betaal je er € 328.
Ter vergelijking: USAreisen.de biedt via Hertz cabrio's in de categorie U (convertible) en W (Mustang) aan voor resp. € 288 en € 308. In dezelfde periode en met meest uitgebreide pakket.
Je geeft aan dat deze verhuurder / broker aanmerkelijk goedkoper is dan de concurrentie. Met welke concurrenten heb je e.e.a. vergeleken?
Michael66,
bedankt voor de tip...en die USAreizen.de ...is die eigenlijk betrouwbaar want als ik uittel via HERZ zelf betaal ik voor 2 weken 1444,27€ ...geef ik diezelfe periode in op USAreizen.de ...kost mij dat 793€ !! Dit is de gewoon de helft en dat bij eigenlijk dezelde firma !! (ter info op Cheap car rental betaal je voor deze periode 824€...)
...
hebben jullie goede ervaringen met USAreizen.de ?
Als je even in de auto-huur topics terugleest, dan zul je zien dat de ervaringen met USA Reisen uitstekend zijn.