Re: veel groen/water/park om een villa
als je geinteresseerd bent in een woning ruil dan kunnen we wat regelen.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...newpost&t=9895
dit is in Haines City, vlakbij heb je lake eva http://ci.haines-city.fl.us/content.php?page=407 en vanaf mijn huis zit je binnen 25 minuten bij Walt Disney World
Villa huren op rustig park
Hoi,
Wij willen in mei/juni 2010 voor het eerst naar Florida en in de buurt van Orlando. Er zijn zoveel villa's te huur in even zovele parken en/ofin woonwijken.
Voor ons is het heel belangrijk dat we wel privacy hebben en dat het rustig is. We hebben geen trek in schreeuwende en/of dronken toeristen, gillende kinderen.......................
Misschien heeft iemand een goede suggestie voor een bepaald park en/of villa?
Groeten,
Fresco
Re: Villa huren op rustig park
Als je het idee hebt dat je hier alleen in vakantieparken terecht komt heb je het fout. Over het algemeen is het zeer rustig in de woongemeenschappen, soms zelfs zeer rustig Verder lijken alle communities op elkaar, soms gated soms niet. Dus ..... de CenterParcs gedachten zijn niet juist. Vaak is ligging t.o.v. winkel- cq horicavoorzieningen en parken bepalend voor keuze van veel Floridagangers Voorzieningen in en bij de villa (internet, gameroom, pool, ouderdom villa, enz.) zijn prijsbepalend. De grote keuze maakt het moeilijk maar op dit forum kun je heeeeel veeeeel ervaringen vinden wat een goed beeld geeft. Succes met jullie keuze!
Precies... ik had ook al geen beeld bij dronken vakantiegangers in relatie tot Florida, maar ik ben er dan ook pas 1x geweest. Volgens mij zijn de meeste communities niet te vergelijken met een 'hollands' vakantiepark. Sommige FLorummers klagen zelfs dat het soms een beetje 'te' rustig is, door de recessie. Op youtube kun je ook filmpjes terugvinden van een aantal communities, misschien dat dat je wat meer gerust stelt? Afgelopen jaar zijn wij naar Windsor Hills geweest, komend jaar naar Bella Vida. Maar zo zijn er nog een stuk of (minimaal) 50 communities.
Dronken toeristen? Het is geen Spanje, Griekenland of Turkije waar je last hebt van andere hotelgangers bijv.
De afgelopen 2x vond ik het zelfs erg rustig in de communities waar ik zat (Club Cortile en Fiesta Key), maar ik ga dan ook buiten het seizoen om.. keertje maart, een keertje september.. en nu dan weer september. Ik heb in elk geval geen buren naast me gehad. Heerlijk!!!! Geen herrie waar je van wakker wordt.
Dronken Engelsen kom je alleen tegen op I-drive en dat is altijd 's avonds laat.
Enkele parken waar ik ben geweest zijn: Hampton Lakes, Highland Reserve in Davenport en Windsor Palms in Kissimmee. Zeer rustig overal, en volgens mij kom je er om te slapen en een heerlijk rust dagje houden bij je zwembad.
OK OK, ik word alweer wat geruster....... bedankt alvast. Nu nog een villa uitzoeken waar we wel wat privacy hebben. Ik bedoel dat we niet op 1 meter afstand van de buren zitten en dat we onze buren kunnen natspatten......... dta heb ik hier ook ergens op het forum gelezen....
Als er iemand suggesties heeft voor datgene wat wij zoeken, we houden ons zeer aanbevolen. Stuur anders een PB.
Als je b.v. je key moet ophalen bij HotelBeds zit je meestal in villa's tussen gewoon huizen van amerikanen die daar wonen, het zal je dan ook opvallen dat het doodstil is in je straatje en er een goede kans is dat je je buren nooit zult zien, ook al staat hun auto dagelijks voor hun garage.
Wij zaten de laatste keer in een villa, gehuurd via AE, compleet aan alle kanten ingesloten door andere huizen. Wij vonden dat niet prettig en ik denk dat jullie zoiets dus ook niet zoeken i.v.m. privacy.
Wij hebben voor nu een villa gehuurd, via een particulier, in een nieuwe rustige community (Aviana) en met de achterkant helemaal vrij.
Daar kun je je villa op uitzoeken, uitzicht op een conservation area, een lake of golfbaan.
Succes en plezier met zoeken.