Wij vlogen heen op 29-4. De entertainmentsystemen waren op bij onze rij. [rij 30] Dus vanaf rij 30 kon niemand er meer 1 huren [voor 12,00 euro per enkele reis]
Afdrukvoorbeeld
Wij vlogen heen op 29-4. De entertainmentsystemen waren op bij onze rij. [rij 30] Dus vanaf rij 30 kon niemand er meer 1 huren [voor 12,00 euro per enkele reis]
Je kunt ze pas huren in het vliegtuig, eerst worden ze volgens mij in comfort class uitgedeeld en de rest gaat daarna voor de verhuur in economy.
Niet om het een of ander, maar dat soort taferelen heb ik ook wel bij andere luchtvaartmaatschappijen meegemaakt hoor. Niet alleen Martinair maakt zich hier schuldig aan.
Het lijkt soms wel of Martinair helemaal niets goed kan doen. Er zullen ongetwijfeld maatschappijen zijn die een betere service (in verhouding tot de prijs) leveren, maar er zijn ook zeker meerdere maatschappijen die slechter zijn dan Martinair.
Ter info; ik heb geen aandelen in Martinair en ik vlieg toevallig dit jaar met Martinair naar Orlando omdat de prijs heel scherp was voor een rechtstreekse vlucht ;-)
Wat betreft de entertainment systemen.
Wat is dat voor onzin, iedereen moet toch gelijke kansen krijgen? Oke als je meer betaald heb je eerder de keuze dat snap ik. Maar als je achterin zit kan je er naar fluiten. Bovendien moeten ze eigenlijk voor elke passagier er 1 beschikbaar hebben vind ik. Maar ja als ze jankende verveelde kinderen op hun vlucht willen hebben dan moet dat maar.
Ik ben nou al boos maar we moeten doorzetten, alles voor een rechtstreekse vlucht.
Is er trouwens een kans dat er ooit iemand meer rechstreeks gaat vliegen? Orlando/Florida is toch wel een populaire bestemming. Daar moet winst in te behalen zijn voor andere maatschappijen. Dan laat iedereen Martin vallen.
Als ik privé vlieg geeft MEESTAL prijs de doorslag bij mij met welke airline ik vlieg.. Als Martinair E200 per ticket goedkoper is dan een concurrent dan vind ik het niet heel erg om met Martinair te vliegen, het viel eigenlijk best mee in februari.
Personal Entertainment Systems worden inderdaad verhuurd bij Economy Class. Volgens mij van voren naar achteren. Bij onze vluchten waren ze nog lang niet op aan het eind.
Ze lijken een beetje op kleine DVD-Spelers met een schermpje.
Wij hebben ze niet gehuurd, maar gebruik gemaakt van onze laptop(s). Vooraf wat leuke dingen erop gezet, zodat we genoeg personal entertainment mee hadden.
Weet je wat ik niet snap ? Als je een probleem hebt met Martinair waarom je er dan voor kiest om met Martinair te vliegen ? Kies dan voor een andere maatschappij !
Het is heel simpel; als een bedrijf (of het nu de bakker is of een vliegtuigmaatschappij) mij niet aanstaat qua kwaliteit, dan ga ik daar mijn geld niet naar toe brengen. Keuze genoeg zou ik zeggen.
Je maakt zelf een keuze met welke maatschappij je vliegt. Volgens mij wordt er nog steeds geen mes op je keel gezet waardoor je wordt gedwongen om voor Martinair te kiezen.
Als je dus hebt gekozen voor Martinair; grote jongen zijn en niet zeuren ;-)
En zoals Sjemmie schrijft; lekker zelf je dvd-speler of laptop meenemen dan weet je zeker dat je de films te zien krijgt die jij graag wilt zien.
Als nou iedereen die een probleem hebben met Martinair in het vervolg met een andere maatschappij gaan, is het probleem van het tekort met de Personal Entertainment Systems gelijk opgelost.\\:D/
Iedereen blij.
Citaat:
Kies dan voor een andere maatschappij !
Citaat:
Keuze genoeg zou ik zeggen.
Je doet net alsof wij vrijwillig er voor kiezen en al die betere maarschappijen bewust niet nemen.Citaat:
Je maakt zelf een keuze met welke maatschappij je vliegt
Zo makkelijk als een andere bakker kiezen is het niet hoor. Het belangrijkste woord is hier rechtstreeks vliegen. Zo veel andere mogelijkheden zijn er niet he om vanuit Nederland rechtstreeks te vliegen. Als er bij jouw in het dorp/stad maar 1 bakker is zul je daar toch echt je brood moeten halen en dan mag je best klagen als de kwaliteit soms niet deugt. Overigens hebben wij genoeg redenen om niet meer met overstap te vliegen.
En trouwens ik heb geen laptop, ik heb een computer dus het lijkt mij wat overbodig om 2 van dit soort apparaten te hebben.
@orangedevil
Wat is dan je expliciete reden om zonder overstap te vliegen?
In je handtekening zie ik verschillende bestemmingen staan, die niet rechtstreeks te vliegen zijn vanuit Ned. en in een vorig bericht schrijf je dat je voor het eerst in 5 jaar weer met Martinair gaat.
Bovendien schrijf je over overstappen in Atlanta en Washington.
Wat betreft de entertaiment-systemen moet je toch begrijpen, dat ze net als met de maaltijden en drankjes een beperkte voorraad aan boord kunnen meenemen. Als iedereen plotseling "chicken" wil eten en niemand "pasta" zal er ook een probleem ontstaan.
Knaapje