Re: Wat voor kleding mee in mei
Onze ervaring is dat het lekker weer is in deze periode.
Ik neem altijd wel een dun vestje mee voor over een topje maar dat is puur dat het in sommige restaurants nog wel een fris kan zijn door de airco.
Lange broek voor de heen en terugreis voor de rest alleen maar zomer kleding.
Schoenen ja dat is persoonlijk ik loop het liefst op birckenstocks en een paar stevige sandalen.
Koffer of trolley ? mijn voorkeur gaat uit naar een koffer maar ook dat is een persoonlijke keuze , ik vind een goede stevige koffer met stevige wielen en een uittrekbaar handvat ideaal ( bv samsonite)
we zijn in 2011 eind april tot half mei geweest en 17 dagen lang 36 tot 38 graden gehad. gewoon lekker zomerkleding dus. evt een vestje voor in restaurants ivm de airco
Als je naar de parken gaat, neem goede wandelschoenen mee. (sneakers, goede sandalen enzo)
Je loopt op zo´n dag best veel. Je ziet ze wel lopen op slippertjes en naaldhakken naar comfortabel is het niet.
ik neem altijd zo weinig mogelijk mee ik koop het daar wel.
Toch zou ik aanraden altijd een lange broek en vest/jasje mee te nemen naast de zomerkleren, vrienden van ons troffen het een keer niet met het weer in mei en waren dolblij dat wij ze geadviseerd hadden toch een lange broek en vest/jasje mee te nemen.
Wij doen dat zelf overigens ook altijd, in welke maand we ook gaan. Daarnaast nemen wij slecht voor enkele dagen kleding mee aangezien we een condo boeken en daar om de dag de wasmachine even aanzetten.
@angela67. Wanneer gaan jullie en waar gaan jullie allemaal heen ?
wij gaan 4 mei
Het weer is over het algemeen lekker warm, zoals al gezegd neem een vest mee voor in een restaurant airco staat vaak op standje vries :-), neem ook iets mee voor de regen bij de action of xenos is een regen poncho goedkoop ook de dollar shop in Florida scheelt veel geld, in de Disney parken betaal je de hoofdprijs, het regenseizoen is van mei tot oktober, het vaak een hoosbui in de middag maar dan is het best handig als je niet kan schuilen een poncho bij je te hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
arno
ik neem altijd zo weinig mogelijk mee ik koop het daar wel.
Ik heb 1 keer met nieuwe schoenen een dagje Seaworld gedaan.
Op het laatst was het strompelen ivm blaren.
Dus er gaan ook altijd oude ingelopen sneakers mee.
@cant51 is het elke dag in mei een hoosbui ? En daarna gewoon de zon weer of veel bewolking ?