Er staat dan een opmerking bij je pas dat je dan in de USA bent. Daar zouden ze naar moeten kijken voordat ze de boel blokkeren.
Afdrukvoorbeeld
Ik moest even zoeken, maar heb het gevonden. Wij hebben dit voorjaar nog site to store besteld, eigen CC, gewoon Hollands, maar volgens mijn eigen bericht wel een FL zipcode ingevuld, misschien dat dat wel werkt ?
Ik heb in het voorjaar met paypal betaald. Geen probleem. Via paypal van mijn nl cc afgeschreven.
Hoi Gerrit,
Nee werkt niet, Florida Zip-code ingevuld op de bestelling, ik denk dat er nu echt wordt gekeken naar creditcard adres en verzendadres, dat is het enige wat ik kan verzinnen.
We bestellen al jaren op deze manier spullen als we in Florida zijn, en is altijd goed gegaan werd altijd keurig bij "ons huis" afgeleverd in Vero Beach, dit jaar voor het eerst met onze Nederlandse CC, deze problemen. Hebben ook een side to store geprobeerd werkt ook niet krijg je dezelfde mail.
Wij denken zelf dat er misschien de laaste jaren zoveel besteld is in de USA, met een verzendadres in de USA maar een betaling met een Europese CC, (en we weten allemaal dat de meeste winkels niet verzenden naar Europa) dat er nu een controle wordt gedaan.
Grtjes Toos
Ik zal vanavond eens kijken (overleggen :-)) of ik nog wat nodig ben bij Wal*Mart en dan de proef op de som nemen. Mocht het niet lukken dan komt toch de prepaid CC of DC (van bijv. Moneybookers of Visa Travel) weer om de hoek kijken.
Ik hoor graag van je Gerrit, anders zou dit inderdaad een oplossing kunnen zijn de pre-paid kaart.
Grtjes Toos
W zijn zwaar aan het nadenken wat we nodig zijn. Dat valt nog niet mee, we zijn er te vaak :lol:
Misschien dat een andere forummer sneller wat kan bestellen volgens mijn methode.
En anders hoor je het zo snel mogelijk.
Ken dat, ook wij gaan veel te veel:razz:, is prima wij hebben geen haast. weten we het niet voor deze keer, dan zeker voor de volgende keer.
Grtjes Toos
Lees ik dat nou goed?? Is dat ook bij de ING-bank?? Dat je nu moet bellen dat je in the us bent/gaat?(om te voorkomen dt er geblokkeerd word)
We hebben dat nog nooit gedaan en alles ging normaal.