Re: Hervulbare beker Seawold
Hollander! ;)
Ik mag toch hopen dat dit niet niet mogelijk is.
Wat geeft je het idee dat dit tot de mogelijkheden zou moeten behoren?
O sorry, ik dacht dat je dit soort mogelijk illegale dingen hier niet mocht bespreken...
Kennelijk wel.
Hallo, ik heb dit gevonden, is van Aquatica San Antonio, volgens mij kun je je oude refill cup meenemen en dan is hij gewoon geldig. Hier staat er 1 tussen die een beker uit 2009 gebruikt. Ik heb het al meer voorbij zien komen op internet dat de bekers geldig blijven.
https://www.facebook.com/AquaticaTex...80533555294616
Niks illegaals of Hollandse zuinigheid. Waarom nogmaals betalen voor iets waarvoor je niet opnieuw moet betalen?
even nagevraagd bij Universal. Ik kan die van Seaworld daar niet gebruiken maar kan kiezen voor een van hun hervulbare bekers en deze kan ik dan ook onbeperkt laten bijvullen (ook al is dat over enkel jaren).
De hervulbare beker van Seaworld kan ik volgens de info van Seaworld gewoon blijven gebruiken in Seaworld en Aquatica (ook geen vervaldatum dus).
Ook dit nog gevonden over de hervulbare bekers in Universal. http://www.orlandoinformer.com/unive...opcorn-buckets Ook bij Universal kan je eerder aangekochte bekers dus blijven gebruiken!
Hier kan je ook extra info vinden over de Coca Cola Freestyle apparaten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
looney
Niks illegaals of Hollandse zuinigheid.
Hmm... de vraagstelling is anders best een bietje zuunig....
Citaat:
Is deze eigenlijk ook te gebruiken in Universal Studios en Islands of Adventures?
Daar zou de verwarring wel eens uit kunnen ontstaan. De marketinggedachte is natuurlijk gebaseerd op het loyaliteitsprincipe. Het voordeel gaat naar de vaste klant die voor 6,99 een plastieken beker heeft gekocht. Hoe ouder de beker, hoe enthousiaster de medewerker....!
Het illegaal gebruiken van de bekers in andere parken is niet aan de orde. Ze worden immers gewoon niet gevuld. Het wachten is op de eerste grapjas die de bekers ter overname op het forum aanbiedt......:mad:.
Het idee achter deze bekers is ook een beetje milieu. Dan hebben ze minder afval. En mensen sparen ze. En dan nog, wie wil ze meenemen in de koffer, de meesten hebben zo al moeite om alles in de mee terug te krijgen:cool:
SeaWorld Blue Friday actie
SeaWordl start aanstaande vrijdag op 29 November met hun Blue Friday actie (SeaWorls Black Friday aanbieding).
Tijdens deze actie beloofd men de beste aanbiedingen voor hun parken en deze actie is maar 4 dagen geldig (tot 2 December).
Zie:
SeaWorld Blue Friday link
Hopelijk bieden ze leuke kortingen of aanbiedingen voor de zomer... we zijn benieuwd!