-
Re: Discovery Cove
Ik ben aan het orienteren of het voor ons gezin leuk zou zijn om tijndens onze vakantie volgend jaar oktober naar Discovery Cove te gaan. Mijn dochter is 5 en kan zwemmen dus voor haar zal dit een superervaring zijn maar mijn zoon is dan pas 2,5. Heeft iemand ervaring met Discovery Cove met een kleintje en is er voor hem wel voldoende te doen? De planning was om ook naar Typhoon Lagoon of Blizzard Beach te gaan maar omdat er bij de kaartjes van Discovery Cove al toegangskaarten voor Aquatica zitten slaan we dit liever over denk ik? Of zijn de Disney waterparken echt veel leuker voor kleine kinderen dan Aquatica?
-
ik denk dat voor een 2,5 jarige DC ook een leuke dag is
spelen in het zand , aapjes en otters kijken in het water
vogels voeren in de Aivery ..heel veel gratis ijsje eten:D
wat de Disney water parken versus aquatica betreft ..tja wij vinden ze alle 3 leuk
ik vermoed ook dat het voor een 2,5 jarige geen verschil maakt..
-
We gaan er gewoon voor. Die ijsjes doen het hem hihi.
Als ik alles bij elkaar optel valt de prijs heel erg mee en inderdaad elk waterpark is voor een 2-jarige toch wel gaaf. Ik geloof dat er geen speciale aanbiedingen komen voor DC dus dat gaat boeken worden whoopwhoop haha.
-
Ik heb vorige week onze tickets voor DC geboekt (mei 2015). Wij gaan met 5 volwassenen, een 11 jarige en onze zoon die dan 1,5 zal zijn. 3 volwassenen en de 11 jarige gaan met de dolfijnen zwemmen en ook de onderwaterwandeling doen. Ook heb ik het VIP-package genomen ($799 + tax). Daar zit oa een private tent in waar je kan relaxen als je niet in het water wil. Zeker voor onze jongste zoon zal dit leuk en praktisch zijn als je hem niet de hele dag in de zon wil laten spelen. Ok al de fotos en videos van het zwemmen met dolfijnen zit invegrepen in dat pakket. Moet je niet staan te twijfelen of als je nu toch of niet die (dure) fotos wil als herrinering...
-
Nixo, voor jullie is het al bijna zo ver! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Die cabana spreekt mij ook wel aan. Inderdaad lekker een beetje schaduw voor de jongste. Ik ben zelf geen fan van zwemmen met dolfijnen. Heb dit gedaan op de Bahama's waar een van de dolfijnen mij en een andere jongen heeft gebeten. Hoewel dit niet pijn deed ben ik er toch van geschrokken. Voor mij dus geen tweede keer met deze vrolijke jongens haha. Die SeaVenture lijkt me dan wel weer gaaf.
-
Ja Laura, zo een cabana is echt wel zijn geld waard denk ik als je met kleine kinderen naar DC gaat. Er zijn natuurlijk ook goedkopere paketten waar een cabana inzit. Als je alleen een cabana wil, dan kan je die pas 3 weken voor je dag deze boeken, het risico bestaat natuurlijk, dat de cabanas uitverkocht zijn....
-
Net met mijn jaarkaart van Seaworld/Busch Gardens/Aquatica, een dagje Discovery Cove geboekt voor op mijn verjaardag (zonder zwemmen met dolfijnen), flinke korting van $100 p.p. gehad.
Leuk zulke voordelen van een jaarkaart
-
Hallo, wij willen kaartjes bestellen voor Discovery Cove, met het zwemmen met dolfijnen en Bush Garden en Seaworld, nu zie ik op de site's van Attraction tickets, dat de kaarten in Augustus niet beschikbaar zijn! Iemand ervaring mee, zouden ze al uitverkocht zijn of komen ze pas later beschikbaar?
-
Wij hebben beide keren rechtstreeks bij Discovery Cove zelf geboekt..... daar kun je nog gewoon boeken.
-
Gewoon rechtsreeks boeken.... zoals Ilse aangeeft.
Hun service is perfect. Twee jaar geleden was onze dochter ziek geworden en konden we niet gaan. Met even bellen konden we de gereserveerde dag verzetten.
Heeft zo z'n voordeel als je rechtstreeks boekt.